Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Vuslat Mahşere Döndü

Vuslat Mahşere Döndü
 

VUSLAT MAHŞERE DÖNDÜ

Vuslatı düşündüm her gün her gece,
Ufukta ışık söndü yavaş yavaş.
Neylersin, Gül’ümün adı tek hece,
Kader dikene döndü yavaş yavaş.

Ne siz geldiniz ne ben varabildim,
Ancak sizi rüyamda görebildim,
Eksik gedik hayaller kurabildim;
Hayaller buzda dondu yavaş yavaş.

Kapılmışım artık hazan yeline,
Ne bilirdim düşeceğim eline,
Kaderimin burda kopan teline
Bir uğu kuşu kondu yavaş yavaş.

Ne kışım belli oldu, ne de yazım;
Çıktığı kadar bağardım avazım,
Uğraştım zamana geçmedi nazım;
Yıl oldu günler, sündü yavaş yavaş.

Siz orda, ben burda… ihtiyarladım,
Varırdım size olsaydı kanadım.
Maveradan duyulmaz ki feryadım.
Vuslat mahşere döndü yavaş yavaş.

 
Toplam blog
: 30
: 733
Kayıt tarihi
: 11.09.10
 
 

1959 Nevşehir/Ürgüp doğumluyum. 1980 Eskişehir Eğitim Enstitüsü mezunuyum. Türkiye'nin çeşitli yerl..