Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ekim '08

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

Yaban kazlarından resmi geçit

Yaban kazlarından resmi geçit
 

googledan aldim


Hic olmaması gereken yerde trafik sıkışıklığı meydana geldi. Sıkışıklığın sebebi yaban kazlari idi. Sürü halinde yolun karşısına yürüyerek geçmeye çalışıyorlar. Yaban kazlarının şehrin en işlek yerinde ne işi var diyebilirsiniz. Onlarda kendilerine ait yasaları, doğanın bir parçası olduklarını, onlarında diledikleri gibi hareket etme hakkına sahip olduklarını hissediyorlar. Yoksa bu kadar rahat hareket etmezler. Hani sevdiği genç tarafından seyredildiğinin farkında olan genç kız salına salına yürür ya işte öyle yürüyorlar arka arkaya dizilmiş olarak. Yirmi dakikaya yakın beklemek zorunda kaldık fener alayı geçti zannettim. Kimse korna çalarak onları ürkütmedi. Son yaban kazı geçinceye kadar bekledik. Yolda giderken bir ara, bu manzara bizim ülkemizde olsaydı hayvancıklar kimbilir kimlerin tencelerinde kaynıyor olurlardı diye düşündüm.

Gecen senede havuz sezonunu havuzun içine toplu halde ederek yaban kazları kapattırmışlardı. Bu sene yönetim daha hızlı davranıp havuzun üzerini onlardan önce kapattı.

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...