Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ekim '08

 
Kategori
Etkinlikler / Festivaller
 

Washington`daki festivale ayri bir guzellik katti

Washington`daki festivale ayri bir guzellik katti
 

kendi albumumden


Washington DC`de bu Pazar Turk festivali duzenlenmisti. Gunun yildizi gun boyunca muzik bolumunde sunuculuk yapan bayan idi. Sanatci Ilhan Ozulu ile karsilikli keman calmasi ise hem surpriz hemde mukemmel idi. Sempatik, sevimli ve cana yakin bayan gune ayri bir guzellik katti. Folklorculer mukemmel idi. Zaten bende folklor seyretmeye gitmistim. Folklore karsi ayri bir sempatim var. Her yorenin kendine ait dansi olmasi ne kadar zengin bir dans hazinesine sahip oldugumuzu gosteriyor.

Alanin kosesine yerlestirilen ekran iyi dusunulmustu. Ukemizin tanitimini yapmamiz icin iyi bir firsatti. Organizasyon ekibinin yiyecek satan yerlerin daha iyi denetlenmesi gerekiyor. Uyanik yiyecek satan stand sahibi tantuni diye ekmegin icine kiymayi doldurmus satiyor. Okadar sira bekledikden sonra insanlarin onunde tartisip dikkati cekmek istemedim. Cunku tantuni Mersin bolgesi yiyecegidir. ufak dogranmis et parcalari sacda pisilerek taze sogan ve domates ile pide arasinda servis yapilir. Bundan dolayida o tarafa yolu dusmeyen bu yiyecegi bilmez. Kimsenin tanimadigi yiyecek hakkinda tartisipda derdimizi kimseye anlatamamak korkusuyla sesimizi cikarmadik. Halbuki yiyecek satan reyonlarin onunde kuyruk vardi. Milleti kandirmanin sebebini anlayamadim. Benim gorevim denetleme yapmak olmadigi icin oradan ayrilarak muzik yayini yapilan kisma giderken, yemek yenmesi icin ayrilan masalari gordum, goruntuleri rezil vaziyette idi. Zaten hickimsede kullanmiyordu. Halbuki kolay temizlenen plastik masa ve sandalyeler temin etmek hicde zor olmasa gerek.

Bu tur organizasyonlarin duzenlenmesinde azami dikkat gosterilmesi detaylarin gozden kacirilmamasi. Eksikliklerin tespit edilerek bir sonraki sefere tekrarlanmamasi icin organizasyon ekibine rica ediyorum. Her seye ragmen guzel bir gundu emegi gecenlere tesekkur ederim. Elestirilerimi anlayisla karsilayacaklarini umit ediyorum. Sunucu bayani ayrica tebrik ediyorum.
 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...