Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Kasım '11

 
Kategori
Futbol
 

Yağmurla kendi kalelerine... Mersin İdman Yurdu 1-1 Trabzonspor

Yağmurla kendi kalelerine... Mersin İdman Yurdu 1-1 Trabzonspor
 

Spor Toto Süper Lig'in 11.haftasının açılış maçı Mersin Tevfik Sırrı Gür Stadı'nda, Mersin İdman Yurdu ve Trabzonspor arasında oynandı. Sağanak yağış altında oynanan mücadeleden, Giray ve Moritz'in kendi kalelerine attığı gollerle iki takım da birer puanla ayrıldı.

Ligden uzak kaldığımız bir zaman dilimi geçirdik diyebiliriz aslında. Milli takımımızın play-off maçları sebebiyle bir süre Spor Toto Süper Lig oynanmadı. Geçen süreçte takımlar kendilerince belirli hazırlıklar yaptılar. Bu akşam bu hazırlıkların ve milli takım arasının iyi geldiğini gösteren bir maç oynandı. Açıkçası ben de lig maçlarını izlemeyi özlemiştim.

Öncelikle Mersin İdman Yurdu'na da, Trabzonspor'a da teşekkür ediyorum. Bize harika bir mücadele izleterek zevk verdiler. Özlediğimiz futbolu tekrar seyrettirdiler. Her iki takımın da ligde oynadığı futbolu zaten genel hatlarıyla beğeniyorum, takip edebildiğimce. Mersin İdman Yurdu'nun özellikle büyüklere karşı oynadığı etkili futbolu, Trabzonspor'un oturttuğu takım düzeniyle ikisi de takdire değer takımlar diye düşünüyorum. Bu iki takımın mücadelesi de hakikaten lige yakışır oldu. Futbolcular, yağmur altında oynanan zor maçta ellerinden gelenin her şeyini verdiler.

Takımlar aslında bana göre birbirlerine yakın derecede futbol oynadılar. Ev sahibi takım da, misafir takım da iyi savunma yaptı. Trabzonspor savunması Nobre ve Moritz'i, Mersin İdman Yurdu savunması da Burak'ı çok iyi durdurdu ki bunlar formda, kulüplerinde iyi oynayan futbolcular. Moritz dayanamayıp gol attı gerçi de yanlış kaleye olması onun için talihsizlik anıydı.

Pas yapmanın da çok kolay olmadığı kaygan bir zemin vardı aslında. Top kayıpları yaşansa da zaman zaman iki takım da iyi paslaşmalar yaptı. Özellikle Mersin İdman Yurdu öyle paslaşmalar yaptı ki, stadda olsam sanırım ayakta alkışlardım. Kendi futbolcularıyla rakip kaleye gol atamamaları da hem şanssızlık, hem de rakibin iyi savunması oldu her iki taraf adına da. 

Böyle devam etmesini diliyorum Mersin'in de, Trabzon'un da... Takımlarımız böyle oynadığı sürece, bir yerlere gidebiliriz. Seyir zevki de alabiliriz. Umarım diğer takımlar da mücadelelerini bu şekilde sürdürürler ve her şey zaman içinde daha da iyiye gider. Her iki takımı da tebrik ederim... 

 
Toplam blog
: 313
: 1350
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1996'nın ilkbaharının dünyaya getirdiği birçok çocuktan biriyim. Milliyet Blog'da yazmaya yaşım h..