Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '17

 
Kategori
Eğitim
 

Yahu bu ara çok mu gezdim

Yahu bu ara çok mu gezdim
 

Türkiye Beyazay Derneği Başkanlar toplu resim


Yahu bu ara çok mu gezdim. Gerçekten sendikanın Antalya programı Diyarbakır arkasından birde çalış tay İzmir milli eğitim müdürlüğünün  bu gezilerde farklı tecrübeler öğrendim. Örnek otelde arkadaşlarımdan değil de görevlilerden yardım istiyorum. Neden oteller ya erişilebilir olmalı yâda bana hizmet etmeli. Programların birinde şöyle oldu. Öğlen yemeğe gittim. Görevlilere yardımcı olmalarını ve bana yemekleri saymalarını istedim. Görevli siz oturun biz getirelim dedi. Bende hayır siz bana sayacaksınız bende tercih ettiğimi söyleyeceğim dedim. Neyse asık suratla saydı ve beni oturtup resmen kaçıp gittiler. Giderken başka bir ihtiyacınız var mı diye sormadılar bile. Neyse başladım karnımı doyurmaya. Bir yandan etrafı dinliyorum. Yan masadaki ablalar aralarında konuşuyor. Diyor ki sarma aldın mı oda aldım diyor. Bende lafa giriyorum. Hiçte tanışmıyoruz bu arada. Af edersiniz yemekte sarmada mı var. Oda evet. Görevliler bana sarmadan bahsetmediler dedim. Sağ olsun bana bir tabak hazırladı sarma ve diğerlerinden. Afiyetle yedim. Zaten göbeğim yediklerini de inkâr etmiyor bu günlerde biraz fazla şişti galiba. Neyse ben otel görevlilerine ve herkese yaşadıklarımı anlatınca. Daha sonra bana kral gibi baktılar. Yalnız şöyle kötü bir yönü oldu ben biraz yerken ölçüyü kaçırdım. Gak deyince su gug deyince sarma gelirse böyle olur. Eskiden kızlara gülüyor eyleniyordum. Diyet yapıyorsunuz hep aç kalıyorsunuz diyordum. Şimdi bende özel davetler dışında az yiyorum. Ya arkadaş ne zormuş. Sofradan kalkmadan acıkıyorum. Yalnız tatil ve özel davetlerde yumuluyorum yemeğe.

Kaynak

https://beyazayizmirhaberler.blogspot.com.tr/2017/04/yahu-bu-ara-cok-mu-gezdim_14.html

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..