Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '12

 
Kategori
Şiir
 

Yak/ma beni...

Yak/ma beni...
 

Pina filminden bir sahne


Yakma beni

Bu gündüz karanlığında

Yoksun, yok olacaksın nasıl olsa

Bırakıp gideceksin en uzak diyarlara

---

Yakma beni

Bir tas su veren olmaz ki bana

Seni kaybedip aratma şu dar sokaklarda

Daha kendiminkini bilmezken söyletme adını bana

---

Yakma beni

Hüzün kokan hayatımda

Yanlızlığın en ortasında

Gözlerimiin karasına bakma

---

Yakma beni

Daha yeni gelmişken, gitmeyecek misin uzaklara

Ben unutamasamda

Unutmayacak mısın sen oralarda

---

Yakma beni

Ne yaparım ben buralarda

Gelememde peşin sıra

Dokunma öyle bana

---

Yakma beni

Dudağımdaki dudağınla

Yüzümde dolanan ince uzun parmaklarınla

Ne olur dur, yapma

---

Yakma beni

Ya da yak

Kimi kandırıyorum ki

İster yak, ister bırak at

Yeter ki

Dönünce unutma

Bir bak bana

Beni yakan bakışlarınla

Bu yeter bana

---

Hadi durma

Yak o zaman

Gitmeden

Kimse bilmeden

Yak beni...

 

FBA

 
Toplam blog
: 56
: 325
Kayıt tarihi
: 17.01.12
 
 

1987'de, Ankara'nın sokaklarında kırmızı-kahverengi yapraklar sonbaharın geldiğinin habercisi. Ta..