Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Şubat '08

 
Kategori
İnançlar
 

Yakınmayalım, perdenin arkasına bakalım...

İnsanlar sürekli bir şeylerden yakınıyorlar. Yok trafik, yok hava, yok su, yok iş... Ve ben her bir yakınmayı duyduğumda rahatsız oluyorum. Bu yüzden artık sürekli bir şeyler dinliyorum. Bu sayede demeliyim belki, çünkü dinlediğim şeyler beni uyutan değil, ruhumu besleyen sesler. Yani bir şekilde, olumsuz gözüken bir şeyi, Allah-u Teala hayra vesile kılmamı sağladı. Bana yolu gösterdi. Benim böyle yaptığım gibi, insanlar da her sözde olumsuzluğun arkasındaki hayrı görebilmeliler. Bunu görmek için sürekli dua edebilirsiniz.

Allah-u Tealanın hakimiyeti dışına hiçbir şey çıkamaz. Arada sadece perdeler var. trafiğin de, havanın da, işin de kötü gözükmesinin bir hikmeti var. Bunu yakalamaya çalışın. Amaç, insan olmanın gerektirdiği yetkinlikleri geliştirmek. Şükretmek, sabr etmek, sahip olduklarının farkına varmak.

Sızıntıya abone olduk. Gerçekten göremediğimiz hikmetli detayları bu dergide de o kadar güzel yazmışlar ki.

Rabbim inşaallah yıllarca okumamızı nasip eder bu güzel dergiyi.

Her dakikamız altın değerinde.

Hayırlı bir haftasonu geçirmeniz dileğiyle.

 
Toplam blog
: 20
: 420
Kayıt tarihi
: 15.09.07
 
 

8 yıldır insanın da içinde bulunmuş olduğu sistem hakkında kitaplar okuyor ve konu üzerinde düşünüyo..