Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Yalnızlığın psikolojisi...

Yalnızlığın psikolojisi...
 

Kimimiz yoğun hayat temposundan bıkmış, yalnız kalıp ruhumuzu ve bedenimizi dinlendireceğimiz bir mekan ararken, kimimiz ise koca şehirde, kalabalıklar arasında kendimizi yapayalnız hissediyoruz.

Bir yanda yanlızlığa susamış ruhlar, diğer yanda yalnızlıktan şikayetçi insanlar var çevremizde.
Artık dayanamıyorum.Kalabalık, insanlar gürültü dayanılmaz olmaya başladı benim için.
Koca şehir üzerime üzerime geliyor.Herkesten , her şeyden uzakta yalnız kalmak istiyorum zaman zaman...

Baş başa kalmak istediğim tek kişi kendim.Kısacası ben yalnızlığı özlüyorum.....
Ve benim gibi yalnız kalmak isteyenlerede küçük önerilerim var az sonra aşağıda yazdıklarımı yaptım ve şimdi biraz daha iyiyim...

YALNIZLIK ÖZLEMİ ÇEKENLERE ...
Her gün mesai bitiminde kendinize 30 dk dakika da olsa bir zaman ayırın.Bu süre zarfında hiçbir şeyle uğraşmadan kendi iç dünyanıza dalın.O gün içinde yaptıklarınızın hayat görüşünüzle örtüşüp örtüşmediğini düşünün.Yaşadığınız günün farkında olup olmadığınızı, o günün size kazandırdığı tecrübelerin farkına varın. Bu işlemleri yaparken hayalen sevdiğiniz bir yere gidebilirsiniz.Bu yer deniz kenarı olabileceği gibi, yüksek bir dağ tepesi de olabilir.
Haftalık izninizde evinize çakılıp kalmak yerine size huzur verdiğini düşündüğünüz yerleri ziyaret edin.Bu yer sakin bir yer olsun ve burada zihninizi tamamen boşaltıp haftaya yeni bir enerji ile başlayın.Saygılar...

 
Toplam blog
: 16
: 464
Kayıt tarihi
: 05.01.08
 
 

1983 te Bu güzel istanbul' da uyandım 9 aylık uyukudan:)) Sıcak bir ağustos sabahıymış... İnsanlar..