Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Eylül '08

 
Kategori
Kitap
 

Yalom ile uzun uzun yürümek

Yalom ile uzun uzun yürümek
 

Gerçekten, her gün biraz daha yakın mı? Hıııııııımmmm....


İçim dışım Yalom oldu; bu okuduğun hangi Yalom?!

Ben sondan başa doğru okuyorum.

Haydaaaaaa!....

Birisi ağlıyordu; galiba ilk onu okumuştum.(Ama o bir ilk değildi ki!?)

Freud'u bilirdim, bir başka bilmiştim, baştan, onunla.(Ni...ni...niiiiii!.....)

Yalom ile benden çıkıyor muyum? Hey arkadaş, kardeş nereyeeee!...

Taşsan daha iyi.(Kaya gibi miyim yoksa yağmurdan sonraki o hal....)

Bu dönemimde Yalom'un kitaplarından kaçamıyorum. Bunda eşinin de bir etkisi olmasın? Benim mi yoksa onun mu?!

Ölümden korka korka, daha beter ödlek okumuştum son kitabını. ( Aylar mı geçti yoksa ben mi aylardan geçip gittim?)

Aramızda kalsın, kimse duyup okumasın; ne yazık ki ölümden şimdi bir başka "titreklikte" korkuyorum, o kitaptan sonra....

Yalom haklı olabilir ama....

Bende ölüm onun ifade ettiği gibi durmuyor.

Ya annesine ne demeli, annene?!

Bence bu yazıya, bu dünya gerçeği, İstanbul dokunuşu, anneleri karıştırmayalım, derim.

Bu dünyada en güzel yolculuk ruhsal yolculuk!( Tin....tin...tin....tinimini hanımmmm!....)

Beden varsa ruh var, o yoksa... yok yok!

Yalom'un kitabına girmeli, seç beğen al, içine gir ve uzun uzun yürü, yürümeli düşüncelerinde.

En iyisi Yalom'un karşısına çıkmalı!!!(Heyecana bak?!)

Mutluluk saçan o düşünürden, çok çok çok eski tarihlerden taaa buraya kadar gelmeli, sindire sindire bütün hayatları.(Sinderellaaaa!....)

Yalom ile ağlamak ve gülmek ve düşünmek bana iyi geliyor, valla İstanbul!...

1.Not: Yalom, seni karışık okumak, bir baştan bir sondan, kitaplar dolusu, ruhuma iyi geldi; lakin bedenim sırıtır bu hayatta.

2. Not:

Daha iyi ısırmak için
hayatı
veya ısınmak için
sendeyim,
yazdıklarında.

Yalan!

Daha iyi sırıtmak için
hayatıma
ya da korkmak için,
kitaplarındayım,
hayatında.

Doğru!

Bilemiyorum
-sebebi sensin-
beden miyim,
ruh muyum
yoksa
bir komik
insancık mıyım?

Hem yalan!

Hemi doğru!

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..