Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '15

 
Kategori
Güncel
 

Yanığım, yanıksın, yanık

Yanığım, yanıksın, yanık
 

google


Bu da oldu:

Vali ile yanık adam arasında yakma pazarlığı yapıldı:

“Malatya’da bir kişi yardım yapılmadığını öne sürerek, valilik önünde kendisini ateşe verdi. Vali Süleyman Kamçı, alevler içinde kalan vatandaş söndürüldükten sonra yanına giderek, kendisine yardım yapılacağını söyledi ve ‘bir daha kendisini yakmaması’ için söz aldı.”

http://www.taraf.com.tr/guncel/yine-bir-vali-yine-skandal-bir-daha-kendini-yakma-tamam-mi/

Canlı yayında izledim, durum şöyle:

Adam, resmen buram buram tütüyor. Vali, tepesine dikilmiş, söz istiyor.

Ancak konunun devamı açılım, daha da evlere şenlik:

“Bana gıcık oluyorlar, yardım yapmıyorlar. Ben kaymakamlık önünde de kendimi yaktım.”

Yani adam, resmen kendini yakma bağımlısı.

Pazarlık da şöyle:

“Kamçı, ‘Borçlarını, borçlu olduğun kişiyi valiliğe getirerek direkt ödeyeceğiz. 300 lira da kira yardımı yapacağız. Ondan sonra da adam olacaksın. Ancak, sen bir daha kendini yakmayacağına dair basının ve herkesin önünde söz veriyor musun?’ diye sordu. Özbay, kira borcuyla birlikte, borçları ödenirse, söz verdiğini dile getirdi.”

Şimdi, bu adam alışmış bir kere. Para bitsin, gene kendini yakar.

Yurdum insanı, toplu delilik histerileri kitabına, özgün eklemelerde bulunmayı sürdürüyor.

 
Toplam blog
: 2216
: 514
Kayıt tarihi
: 16.08.06
 
 

Serbest yazarım. 1960 doğumluyum. BÜ İşletme mezunuyum. ..