Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Nisan '15

 
Kategori
Güncel
 

Kimliğime dolandırıcı dolanmış...

Kimliğime dolandırıcı dolanmış...
 

Araçlara gps takılıyor nerede olduğunu görüyorsun, izliyorsun. Yakında bize de takarlarsa şaşmayacağım...


Derinlere dalmış düşünürken işyeri telefonum çaldı. '' Efendim ''dedim karşmda tok bir ses ''hattın yasal sahibi siz misin '' ? Hayır dedim yasal sahibini söyledim. '' Siz kimsiniz ''dedi , Ben Tülay siz kimsiniz dedim. '' Buca Emniyet Müdürlüğü'nden arıyorum ''dedi. Buyrun dedim ...

 Bornova civarında nufüs cüzdanınızı kaybetmişsiniz. İki kişiyi yakaladık biri bay diğeri bayan, sizin kimliğiniz bayanın üzerinden çıktı. Ana adınız bu baba adınız şu mu dedi ..Ben kiminle görüşüyorum dedim. Ben Yasin Aydoğan Buca Karakolu polis memuru dedi. Peki o zaman karakola geliyorum dedim.

 Karşımdaki sesin tonu sertleşti '' ben size kimlik bilgilerinizin doğruluğunu soruyorum sen cevap ver zaten karakola seni çağıracağım ! dedi. Ben de zaten karakola geleceğim vermiyorum kimlik bilgimi dedim. Polis olduğunu söyleyen şahıs daha çok sinirlendi ve küfürler yağdırarak telefonu kapattı.

 Bir an şaşırdım kalakaldım, sonra hemen 155'i aradım '' böyle böyle oldu'' dedim. Polis memuru dolandırıcı onlar önemsemeyin ama nasıl olur anne baba adımı biliyor dedim. Dolandırıcılar bilgilere bir şekilde ulaşabiliyor dedi. Daha sonra...

 Buca Karakolu'nu aradım. Yasin Aydoğan adında polis memurunuz var mı ? dedim. Hayır dedi polis memuru , böyle böyle oldu diye anlattım. Önemsemeyin dolandırıcı onlar dedi. Dolandırıcı tamam da anne -baba adımı nasıl biliyorlar ? dediğimde '' dolandırıcılar bilgilere ulaşabiliyor '' dedi. Şaşırdım peki memur bey ben nufüs cüzdanımı birkaç sene önce kaybetmiştim böyle birşey gerçek olmuş olursa ne yapmam lazım. Bulan kişi farklı amaçlar için kimliğimi kullanabilir. Bilmiyorum dedi polis memuru. Bu sorunun cevabını bilmiyorsunuz ama sokaklardaki hırsızları, içicileri, satıcıları, hapçıları hepsini tek tek biliyorsunuz fakat hareket yok üstüne üstlük bir de internet cafelerde sohbeti de seviyorsunuz dedim tabi içimden dümdük misali...eee sinirlendim yani.

 Dolandırıcılar kimlik bilgilerimize ulaşabiliyor, telefonlarda kimlik bilgilerimiz soruluyor, kimlik fotokopilerimiz çoğu yerden isteniyor, gizli saklı neyimiz kaldı ?

 Kendini polis ve Yasin Aydoğan olarak tanıtan şahısın telefonu 0531 830 26 09 fakat bu numaralar bir iki kullanımlıkmış nasıl oluyorsa artık. Demek kiii aradıkları kişilere ayrı ayrı hat alıyorlar.

Sonra...ellerime baktım bir eldi ateşe atan da ateşden çıkaran da.

 Sonra ellerim sızladı , bir el elden üstün elden sıcak öyle sımsıcak yüreğe akan güleç de sanki ellerimin eti gitmiş kemiği kalmış kemirilmiş gibi sızım sızım etler sarkıyor...Ellerime bakarak Allahımm NEden ben dediğimi hatırlıyorum .NEden kelimesini severim güzeldir hani. Aynı piro ve zak gibi....

 Ya ben bunları yazacaktım bu dolandırıcı nereden çıktı derken 532 Türkcelden arandım hanımefendi hat bilgilerinizi bildireceğiz konuşmalarımız kayıt altındadır kimlik bilgileriniz demez mi yok kardeşim kimlik mimlik bilgi de vermiyorum dedim. O zaman siz 532 yi arayın hat bilgilerinizi alın dedi kibarcık kibarcıkkk.

 Sabah sabah Oscar Wilde'ye takılmış Tuncay Kurtiz'in sesi ile çünkü herkes öldürür sevdiğini dinlerken sevdiklerim benim katilim ben sevdiklerimin diye düşünüp derinlerini deşelerken cıxx cıxx cıxx...

 Neysee Neşe Saadetin yanına kaçmış ben de onları arıyorum biriktirmiştim oysa onlarda çalınmış galiba...sanırsamm..emin değilim...arıyorum.


 

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..