Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Yanlış

Yanlış
 

Hala hayattayım!! Evet sen gittin gideli benim yerlere yapışmış sürünüyor olduğumu düşündün belki… Ama yanlış…

Sensiz zamanın duracağını sandın! Sensiz dünyamın dönmeyeceğini sandın… Ama bu da yanlış…

Senden vazgeçemiyeceğimi sandın ama yine yanıldın… Ne kadar kan ağlasa da yüreğim yine de sensiz hayat sürüyor buralarda…. Sevdiğim ve sevildiğim bir hayata yelken açtım ben… Mutluluktan ayaklarım yerlere değmiyor hatta…

Belki bir açıklama borcun var belki bir özür borcun var ama benim bunları kabul edebileceğimi düşünmen bile yanlış…

Senden nefret etiğimi düşündün bu da yanlış… Karşıma geçince yüzünün kızaracağını sandın bu da yanlış… Doğru olan kendi hatalarını fark edip benim gözümden nasıl düştüğünü görmen… Ama yaptıklarından dolayı duyduğun suçluluk doğru, yanlışlar arasında….

İntikam alacağımı sandın yaramazım… Ama bu yanlış… Ben asla o kadar küçülmem… Havalemi çıkardım ben bu konu hakkında senin için Allah’a….

Ama çok yanlış var düşündüğün… Halbuki ben gururumla hala dimdik duruyorum hayata karşı…

Aslında canımı yakan söyleyemediğim o kadar çok şey olsa da, her ağzımı açtığımda boğazıma düğümlenen nefes almamı bile zorlaştıran şey sandığın gibi senin sevgin değil, sana olan acıma duygum ama ama ama işte….

 
Toplam blog
: 30
: 1810
Kayıt tarihi
: 06.06.07
 
 

Son baharın güzel bir gününde gözlerimi açmışım dünyaya...Yıllar geçmiş okumaya başlamışım, derken ü..