Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '10

 
Kategori
Ekonomi - Finans
 

Yapı Kredi'de Sanal Skandal Günü

Yapı Kredi'de Sanal Skandal Günü
 

Bugün sabah dokuzdan gece yarısına yaklaşan şu saatlere dek Yapı Kredi bankasının internet şubesinden sağlıklı işlem yapmayı başaramadım. Birkaç defa sormak için müşteri temsilcilerine ulaşabildiğimde ise sistemde genel bir durum yaşandığı, ekiplerin çalışmakta olduğu ve her an düzeleceği bilgisini aldım.

Kokoskoca bir banka haftanın ilk günü olan koskoca bir pazartesi günü internet şubesinin kapısına kilit vurdu resmen. Bu yazımı yazdığım gecenin 23.40'ında halen problem çözülebilmiş değil.

Ve naçizne bendeniz sadece minimum miktarda likit fon satamadığım için su faturam ödenemiyor maalsef. Hayatımda ilk defa, sevgili bankamın sayesinde bir faturamı cezalı yatıracak konuma düşmeme 20 dakika kaldı. Evet gerçekten söylüyorum...Hayatımda ilk kez bir faturamı zamanında ödememiş, daha doğrusu sevgili bankamın sayesinde ödeyememiş duruma düşmek üzereyim.

Biraz önce telefonla ulaştım müşteri temsilcilerine...Bana kalkıp bir atm'ye gitmemi tavsiye ettiler!?

Seni tebrik ediyorum sevgili bankam. İyi ki senelerdir tüm birikimimi, tüm faturalarımı, kredilerimi, yatırımımı, her türlü finansal hareket ve enstrumanımı sana emanet etmişim. Helal olsun sana.

 
Toplam blog
: 898
: 3759
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

İzmir'de yaşıyorum.    Çok uzun yıllar öncesinden başlayıp, hiç ara vermeden bugünlere kada..