Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '08

 
Kategori
Şiir
 

Yar deyip okşar mı elin yar beni

Yar deyip okşar mı elin yar beni


Yel olup ta ılgıt ılgıt esersin
Savurur közlere yelin yar beni
Küllenmiş yüreği harlar gidersin
Söndüremez gayrı selin yar beni

Aşkından harlanıp yanar bedenim
Çiçek gibi pul pul dökülür tenim
Yüreğimi çalıp benden gidenim
Can deyip okşar mı elin yar beni

Ferhat değilim ki delsem dağları
Çiçeğe bezensin sevda bağları
Ecel gelip ördüğünde ağları
Sevdayla anar mı dilin yar beni

Özlem yangınıymış elinde kına
Uzak etme beni gel yar yakına
Vurguni aşkınla düşse kapına
Yanmaktan korur mu gülün yar beni

 
Toplam blog
: 151
: 648
Kayıt tarihi
: 05.10.08
 
 

Kısa öz geçmiş: Gecenin kara yüzünde dişlenirken çığlıklar bir kadının sancılarının sükunete durd..