Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '22

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Yaşamın Anlamı

Şiir: Yaşamın Anlamı
 
Şiir Konusu: İnsan için yaşamak                
 
                        Yaşamın Anlamı
Sen can dostumsun, öz kardeşimsin benim.
Hiç düşünmeden ve bir an bile tereddüte düşmeden,
ben sana sorayım, sende bana sor!
insan için yaşamın anlamı neyi ifade eder diye!
 
Halbuki Hiçte zor değil bize bu sual!
Yanıtımız beraber olsun o zaman dostane.
Nasılsa hepimizde insanız.
Yaşamak dediğin işte nedir?
Bilirim ve bilirsin, derim ve dersin.
Dile kolay, hayata zor bir kelimedir.
 
Can dostum, öz kardeşim,  
yaşamak dediğin, pahada ağırdır ama!
Gözümüzü korkutamaz, bıktırıp, yıldıramaz bizi hiçbir zaman.
Vazgeçmeyiz ne olsa yaşamdan ve yaşamaktan.
 
Yaşamın anlamını biliriz, cesur yaşarız biz! 
Hep bilgili, görgülü, güvenli ve güçlü yaşarız biz.
Yaşamak dediğin, ne bana, ne sana yük gelir.
Çünkü seninle bu dünyada ve öbür dünyada
aramızda hep var olacak ve sonsuza değin yaşayacak,
birbirine iyice bağlanmış ve kopmaz bir dostluk bağı 
ve kenetlenmiş kardeşlik duygusu var ya, 
Yaşamak dediğin, işte aynen böyle!
Her şeyde tam bir adalet duygusu ve eşitlik anlayışını yaşatmak.
 
Can dostum benim, öz kardeşim;
Yaşamak dediğin, yani insan gibi insana yakışan şekilde yaşamak.
İnsan için yaşamak, iyi ve güzel yaşamak olsun.
Bir insan kalbinin sevgiyle dolarak atması.
Bir kuş sürüsünün uçsuz bucaksız masmavi göklerde 
canının dilediğince  özgürce ve keyifle süzülmesi,
yaşamın büyük izini sürmesi ve tadını çıkarması.
Yaşamak dediğin, bir taraftan sevinç ve mutluluk utkusu.
Bir yandan üzüntü ve kahır bir arada.
 
 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..