Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '06

     
    Kategori
    İstanbul
     

    Yaşasın gençlerimiz!

    Gençlik, ne kadar güzel yetişiyormuş....

    Pırıl pırıl gençlerimizden bir bölümüyle, geçtiğimiz cumartesi gecesi Beyoğlu'nda tesadüfen gittiğimiz bir fasıl eğlencesinde karşılaştım... Onların tertemiz arkadaş grubuyla bir masada ,ölçüyü kaçırmadan eğlendiklerine tanık oldum, bayıldım...

    Saz ekibinin çalıp söylediği Türk sanat müziği şarkılarına, türkülere katılmaları, üstelik çok eski parçaları da biliyor olmaları şaşırttı beni.. Gençlerin hep yeni çıkan müzik gruplarını takip ettiklerini düşünürdüm, oysa eskileri de takip ediyorlarmış, kültürümüzü kenara itmeden,o nun üzerine yenilikleri aldıklarını gördüm..

    Üstelik bir restoranda nasıl yemek yenir? Nasıl içilir? Kendilerini kaybetmeden nasıl eğlenilir?

    Hepsini iyi öğrenmişler, bravo gençlerimize...

    Bana göre; eğlenmesini bilen insanlar, çalışmayı, üretmeyi de iyi bilirler..

    Ülkemizin geleceğini emin ellere teslim edeceğimizi hissettim,umutlandım..

    Gençlerimizi sevgiyle, saygıyla kucaklıyorum..

     
    Toplam blog
    : 1
    : 364
    Kayıt tarihi
    : 31.07.06
     
     

    İstanbul'da yaşıyorum, muhasebeciyim. Ülkemi ve insanlarını tüm karmaşasına rağmen seven vatandaşım...