Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '08

 
Kategori
Eğitim
 

Yaşasın Yardımseverler

Yaşasın Yardımseverler
 

Ağrı'nın diyadin İlçesi Omuzbaşı Köyü İlköğretim Okulu'na yardım ettik.


Yaşasın Yardımseverler!

Değerli Okurlar,

Biliyorsunuz uzun bir süre boyunca Ağrı ve Kızılırmak başlıklı yazım yayında kaldı. Bunun sebebi yardımlar sürüp, ihtiyaçlar tamamlanana kadar herhangi bir konuyu işlememekti. Çünkü eğitim için yapılan bu yardımlaşmalar önce bireyler olarak bizler için ve tartışmasız bir biçimde ülkemiz ve halkımız için çok anlamlı çalışmalar olarak yaşamımızda iz bırakıyor.

İşte en son, pek çok yardımseverlerle birlikte Ağrı’ nın Diyadin ilçesi Omuzbaşı Köyü’ne yardımlarımız gitti ve orada çok sayıda çocuğa ulaşıldı.

Yardımlar küçük bir törenle öğrencilere ve ihtiyaç sahiplerine Diyadin Kaymakamı Sayın Ali Arıkan’ ın bizzat katılımıyla dağıtıldı. Tören sırasında telefonla arayarak yardım gönderen herkese teşekkür ve selamlarını iletmemi isteyen Değerli Ali Arıkan’ın sözleri yardımseverleri hem sevindirecek hem de düşündürecek nitelikteydi.

Yardımlar için öncelikle teşekkür eden Sayın Kaymakam, Ağrı’nın ve özellikle köylerinin herzaman desteğe muhtaç olduğunu,buradaki çocukların da en iyi koşullarda eğitim alması gerektiğine inandığını belirtti. Katkıda bulunanlar sayesinde öğretmenlerin,öğrencilerin ve köy halkının yüzünün güldüğünü, uzun zamandır bu tür yardımlarla karşılaşmadıklarını da ekleyen Arıkan, katkıda bulunan kişi ve kurumlara müteşekkir olduklarını iletti.Ben de sizlere bunları iletmeyi bir borç bilirim.

Bir yönetici sorumluluğunu aldığı halkın annesidir, babasıdır. O halkın velayeti o yöneticidedir. Sayın Ali Arıkan’ın bu ince ve düşünceli tavrı ile konu hakkındaki sözleri onun ne kadar işini ve halkını önemsediğini gösteriyor. Kendisini tebrik ediyor, yardımlarımızla desteklemeye devam edileceğini eklemek istiyorum.

Bu çalışmalar, Omuzbaşı Köyü İlköğretim Okulu Öğretmeni Endam Atay’ ın yardım çalışması ile başlamıştı biliyorsunuz. Kensini en son aradığımda “ okulu boyuyorum Aylin öğretmenim” demişti. Beni de renkli bir heyecan kapladı elbette. Gri duvarlar renkleniyor, okul çocukları daha da güler yüzle karşılamaya hazırlanıyordu. Endam Atay öğretmenimize yardım isteği, üstün emeği ve en önemlisi duyarlılığı için teşekkür ediyoruz.

Ağrı’nin Diyadin ilçesi Omuzbaşı Köyü İlköğretim Okulu öğrencilerinin ve köy halkının teşekkür ettiği TÜRKİYE’NİN DÖRT BİR YANINDAN GELEN YARDIMLARIN SAHİPLERİ ise şunlar:

Ersin Çayır (İstanbul)

Neşe Karabulut (İstanbul Fındıkzade İlköğretim Okulu)

İnci Durak (Bursa Garanti Bankası)

Esin Eraydın Erdoğan (Bilim Adamı-Ankara Üniversitesi)

Bahattin Durak (Öğretmen)

Nevin Koçoğlu (Ev Hanımı-Ankara)

Ankara Üniversitesi Ziraat Fakültesi Öğretim Üyeleri

Kenan Erzurumlu (Bahçeşehir Üniversitesi Öğretim Üyesi-İstanbul)

Haber ile ilgili link için tıklayınız: http://www.diyadinnet.com/HABER-4166-diyadin-omuzba%C5%9F%C4%B1-k%C3%B6y%C3%BCne-100-koli-yard%C4%B1m-paketi

Gösterdikleri duyarlılık ve candan katkılar için müteşekkiriz. Böyle bir yardım çalışmasına katılarak insani erdem sahibi olmanın keyfini çıkardıklarını düşünüyor ve saygılarımı sunuyorum.

Bu ve benzeri kampanyaların yer aldığı duyuru ve çalışma grubuna katılmak isteyenler insandaninsana@googlegroups.com
ve
http://www.facebook.com/group.php?gid=11579197537 linklerini tıklayarak işe başlayabilir.

Tüm yardımseverlere selam olsun.

Saygıyla eğiliyorum,

Aylin Atasagun

 
Toplam blog
: 53
: 4924
Kayıt tarihi
: 07.07.07
 
 

Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Eğitim Programları ve Öğretim Bölümünden mezun oldu. ..