Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '08

 
Kategori
Eğitim
 

Ağrı ve Kızılırmak

Ağrı ve Kızılırmak
 

Bostanlı Köyü İlköğretim Okulu, Kızılırmak, Çankırı


Değerli Okurlar, Belki biliyorsunuzdur; Anadolu'da hizmet veren öğretmen arkadaşlarıma elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorum... Şu an elimde 2 adet acil yardım bekleyen köy okulu öğretmeni var ve durumları pek iç açıcı değil. Bizler büyk şehirlerde rahat ve konforlu ortamlarda çalışan bireyler olarak bu öğretmenlerimize elimizden geldiğince yardımcı olursak daha verimli çalışarak pırıl pırıl çocuklar yetiştireceklerine inanıyorum. Her iki okulun fotoğraflarını inceleme şansınız olsaydı onları daha iyi anlayacaksınız eminim. Sizlere ihtiyaç listelerini gönderiyorum. Çalıştığınız kurumla ya da bireysel olarak, belki de üyesi olduğunuz sosyal yardımlaşma kuruluşlarıyla bizden yardım bekleyen bu insanlara ulaşıp, sosyal sorumluluk bilinciyle bir imza atabilirsiniz. En güzeli, bir çorap bile yollasak çorbada bir tuzumuz olacak, bir çocuk daha güne sevinçle başlayacak diye düşünüyorum. Bu bir kampanya değil, zira kampanyalar ekip ve sponsor ister. Ne yazık ki bunun için gerekli ekip, ofis, sponsor ve girişimim yok. Ama ileride nasipse hem kişsel olarak hem de Eğitim Bilimleri Derneği olarak bu konuda güzel çalışmalar yapacağımıza inanıyorum. Bostanlı (Çankırı-Kızılırmak) ve Omuzbaşı (Ağrı-Diyadin)çalışan ilgili öğretmen arkadaşın e-posta bilgileri var,kendilerine ulaşarak yardımcı olabilirsiniz. Yardımlar konusunda gerekli koordinasyonu sağlayacaklardır. Milli Eğitimin kalkınması ve ilginizin ve desteğinizin yarınlara umut olması dileklerimle, Sevgiler,

Aylin Çalışkan

Not: yardım çalışmaları için insandaninsana@googlegroups.com grubundan bilgi alabilirsiniz...

OMUZBAŞI KÖYÜ - AĞRI DİYADIN:

Ben Ağrı'nın Diyadin ilçesi omuzbaşı köyü ilk öğretim okulu öğretmeni Endam. Okulumuzun ihtiyaçları çok, eğitim ve öğretim sağlıklı yürüyememekte bundan dolayı siz duyarlı insanlardan yardım bekliyoruz
1-fen dolabı
2-kaynak kitaplar
3-ders araç gereçleri
4- Hikaye kitapları
5-çocuklar için giyecek(önlük, ayakkabı, mont)
endamatay@hotmail.com

-

BOSTANLI KÖYÜ İLKÖĞRETİM OKULU-ÇANKIRI

1 adet yazı tahtası(1-2-3 ler için)
1 adet yazı tahtası (4-5 ler için)
2 adet duvar panosu
1 adet kovalı soba
4 adet yedek kova
6 cama pimapen
1 sınıf dolabı
20 adet modern tekli sıra
1 ufo
kazma+kürek+balta+testere+el arabası+çekiç+keser
20 cetvel takımı
20 sırt çantası
defter+kalem+silgi+kalemtraş+kalem kutusu
20 adet orta atlas
1 den 5 e kadar her sınıf için hikaye seti
800 m. bahçe çevresi için tel örgü
10 adet desimal sistem dosyası
2 adet 4 lü priz
2 adet satranç
2 adet badminton raketi+2 kutu badminton topu
1 er adet futbol,basketbol,voleybol topu

okulun telefonu yok

Yahya Öğretmen
ygulerman@hotmail.com

 
Toplam blog
: 53
: 4924
Kayıt tarihi
: 07.07.07
 
 

Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Eğitim Programları ve Öğretim Bölümünden mezun oldu. ..