Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '15

 
Kategori
Şiir
 

Yastığımın anlattıkları

Yastığımın anlattıkları
 

VE ON DÖRT ŞUBAT
Bu gün sevgililer günüymüş
Ve aylardan şubat
Güneş yine doğudan doğdu
İçtima aynı saatteydi
Üniformam her zamankinden yeşil
Ve her gece gibi
Bu gece de telefonum çalmadı
 
VE YASTIĞIMDAN
Yastığımdan bir nağme var sana
Hasretle dudaklarından öpüyormuş
Bana kızma, yastığımdan
O, dudaklarına ve sana hasretmiş
 
VE BAĞ
Yastığımı kaybetmek istemem
Aramızdaki tek bağ o galiba
 
VE HATIRALAR
Belki yastığım ve sen
Hiç çıkmıyorsunuz gecemden
Ve yaşama dair her hatırada
Bir çağrışım senden
Ve her harita da 
İstanbul denilen bir şehir
Götürüyor seni benden
 
VE KISKANÇLIK
Yastığıma her kafamı koyduğumda
Seni düşünüyorum
Ve seni kıskanıyorum yastığımdan
Bilmediğim bir ilişkiniz mi var
 
VE PARANOYA
Ve bin bir ilişkiden kalan
Hatıraların muhasebesi var kafamda
Bu gece ve her gece
Kafamın dışında yastığım 
İçinde sen varsın 
Beni yalnız bırakmayan
 
VE İSTANBUL
Aylardan nisan olursa
Olmaz, deme
Ve ben yine yanında olursam
Yüzündeki gamzeyi anlatan 
Bir şiir yazacağım
Ve altına İstanbul
 
VE BEKLEYİŞ
Ayın on dördü 
Parlıyordu sen gibi
Ayın on dördünde sen
Parlıyordun tıpkı bir ay gibi
Ve ile devam ediyordu şiirler
Ve bir cevap gelmiyordu senden
 
VE SON
Ve on dört şubat da bitiyordu 
Sevgiliden bir haber gelmeden
 
14 Şubat 2004-Silvan-Diyarbakır
Abdulkadir Güngör
 
Toplam blog
: 47
: 781
Kayıt tarihi
: 20.10.08
 
 

1978 Hatay doğumluyum. Selçuk Üniversitesi Edebiyat fakültesi mezunuyum. Edebiyat ve felsefe alan..