Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Haziran '15

 
Kategori
Şiir
 

Yaz da yan

Yaz da yan
 

Yandık...


Yürek ufkumda tandı
Ateş hadde dayandı
Hâl yazıdan utandı
O ki hâlim ayandı
 
Hâle beyan, hâliyle yan
Yaz da dayan, yazma da yan
 
Hâle yandım da yandım
Andım, yandım, dayandım
Yandım da yazdım hâli
Yazdım, yandım ahâli
 
Hâle beyan, hâliyle yan
Yaz da dayan, yazma da yan
 
Yürek aktı şelâle
Yüreğe sızdı lâle
Yazımı sardı hâle
Yanış öze merhâle
 
Hâle beyan, hâliyle yan
Ah, yaz dayan, yaz da yan…
 
Yegâh Elif Mirzâde ( R ) Ankara-Haziran-2013
 
( "PENCEREYE VURDU TAN" ŞİİR KİTABINDAN...
RANÂ İSLÂM DEĞİRMENCİ)
 
Toplam blog
: 191
: 769
Kayıt tarihi
: 21.07.09
 
 

“Yazı yazmak” bir Yürek Yolculuğudur. Okumak ve yazmak bana Edebiyat alanının kapılarını açtı… Ed..