Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '10

 
Kategori
Blog
 

YazarKafe' den istifa etmek istiyorum

YazarKafe' den istifa etmek istiyorum
 

...16 No. bakış... Kazak, anne marka!


YazarKafe asabımı bozuyor.
Birçok yazım, gerekçe gösterilmeden red edildi.
Buradaki kategorilerin çoğu orada yok.
Adamların ne tür yazıyı beğenecekleri belli değil.
YazarKafe'den gelecek tıkları istemiyorum.

İstifa etmek istiyorum.
Ama nasıl olacak bilmiyorum.
Bilenler yardımcı olursa sevinirim.

YazarKafe, bundan sonra benden yazı isterse,
parayı bastırıp alsın.

Parra, parraa, parrraaaa...

Nasıldı o şarkı yaa?
Güftesi Napolyon'du da...
Bestesi kimindi, icracı kimdi?

Gelmeyin üstüme gelmeyin bu gün
Yazarı,kafeyi kırarım bu güüün..
Klavyemde notalar olmalı bu gün!
Tanju abi çıkta gel,
Kafayı mafayı tırlattım bu gün!

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..