Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '12

 
Kategori
Deneme
 

Yazdıkça çoğaldım, çoğaldıkça hüzne daldım

Yazdıkça çoğaldım, çoğaldıkça hüzne daldım
 

‘’Güzaltı’’ vardı buralarda bir zamanlar ‘’Tut şu hüznün yerini değiştir, yaz geçer’’ yazmıştı tanıtım alanına… Tuttum bende o zamandan beri, hüznün yerini değiştirip, yazıp durdum geçer belki diye…

Yazdım, çizdim, değiştirdim durdum her bir anın yerini… Ben yazdım, değişir belki hüznüm de anımda dedim. Yaşananlar değişti, anlar değişti, kişiler değişti, belki ben değiştim ama hüzün değişmedi, hüznün yeri değişti…

Yaşadığım yerin her bir karesi çizildi durdu içime. Kanardı çizilen resimler. Ben geçtim de buradan, o geçemedi bir türlü. İsyanıma denk geldi bazen, sevincime bazen de ama hep eksikliğe, yarımlığa, özleme, yaşayamamaya, vazgeçmeye, kabullenmeye, susmaya…

Ne dağlarına sözüm geçti, ne de yollarına. Baktığım noktaya başka başka pencerelerden baktım, pencereyi kapadım ruhumla gördüm, yetti dedim, isyanıma perde ettim. Geçemedi tutturduğum inadım, vazgeçmedim, dinmedim, çağladım. Anlaşılmadım, dinlenmedim, kabul edilmedim bazen. ‘Sadece burada yaşayan bilir’ dedim, vazgeçtim anlatmaktan…

Vazgeçişlerimin sesini dinledim, dindirdim susayışlarımı, belki dedim belki bir gün... Yazılamamış, söylenememiş boşluklar biriktirdim, kocaman denizlere attım…

İçim susmadı, içim taşıyor taştıkça da yazıyorum hüznümün yeri değişsin diye…

 

 
Toplam blog
: 127
: 820
Kayıt tarihi
: 22.09.07
 
 

Sıcağıyla bilinen memleketimde bir kış gününde geldim dünyaya. Bütün tezatlıklar hayatımda farklı r..