Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Yazıcıoğlu olmanın bedeli mi?

Yazıcıoğlu olmanın bedeli mi?
 

Dün öğleden sonra düşen ve içinde BBP Başkanı Muhsin Yazıcıoğlu ve beş kişinin bulunduğu helikoptere henüz ulaşılamadı.

Tüm devlet seferber olmuşken, aradan geçen bunca saate rağmen hala ulaşılamamış olması üzüntüyü katlıyor.

Bakanlar ve Başbakan olay yerinde..Tüm kurtarma birimleri harıl harıl çalışıyor..Ama kader ağlarını örmeye devam ediyor.

Bu ülkenin vatanperver evladı Muhsin Yazıcıoğlu ve arkadaşları için tedirginlik artıyor, umutlar tükeniyor.l

En kıt imkanlarla politika yapan, mütevazi bir dava adamı Muhsin Yazıcıoğlu, belkide tüm siyasi hayatında ilk defa bir helikopter kiralama şansı bulmuşken, bu helikopterle kaza yaptı.

Yazıcıoğlu soyadının hepimizi için aşinalığı var..Vatansever, gayretkeş, mütevazi ve inançlı insanlar tanıdığımız Yazıcıoğulları..

Yine bir kazaya kurban giden "Vali" filminin kahramanı, Denizli Valisi Merhum Recep Yazıcıoğlu'nu hatırlıyorum nedense..
Aralarında bir akrabalık olmadığı halde, inançlı, erdemli ve hizmet ehli olmak bakımından Muhsin ve Recep Yazıcıoğulları birbirine çok benziyordu.

Umudumuz ve duamız şudur ki, henüz o fena haberi olmadığımıza göre, Sayın Yazıcıoğlu için umutlar tükenmemiş olsun.
Sağ salim kendisine ulaşılsın ve daha uzun yıllar ülkesine ve milletine hizmet edebilsin..

Bu karlı, soğuk ve sisli havada; kimbilir hangi dağın başında 24 saat gibi uzun bir süreyi geçirmek zorunda kalan bu insanlara bir an önce ulaşılmasını ve iyi haberler alınmasını bir kere daha Allahtan diliyorum..

Allah yardımcıları olsun!

Aşağıdaki şiiri Muhsin Yazıcıoğlu Mamak Cezaevinde yaşmış.. Timetürk'ten kopyaladım:

Üşüyorum:

Bir coşku var içimde bu gün kıpır kıpır
Uzak çok uzak bir yerleri özlüyorum
Gözlerim parke parke taş duvarlarda
Açılıyor hayal pencerelerim
Hafif bir rüzgar gibi süzülüyorum

Kekik kokulu koyaklardan aşarak
Güvercinler ülkesinde dolaşıyor
Bir çeşme başı arıyorum
Yarpuzlar arasında kendimi bırakıp
Mis gibi nane kokuları arasında
Ruhumu dinlemek istiyorum

Zikre dalmış her şey
Güne gülümserken papatyalar
Dualar gibi yükselir ümitlerim
Güneşle kol kola kırlarda koşarak
Siz peygamber çiçekleri toplarken
Ben çeşme başında uzanmak istiyorum

Huzur dolu içimde
Ben sonsuzluğu düşünüyorum
Ey sonsuzluğun sahibi, sana ulaşmak istiyorum

Durun kapanmayın pencerelerim
Güneşimi kapatmayın
Beton çok soğuk, üşüyorum..

 
Toplam blog
: 1645
: 822
Kayıt tarihi
: 19.01.08
 
 

Edebiyat, kamu yönetimi ve gazetecilik tahsili... 27 yıllık eğitimcilik hayatından sonra emeklili..