Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Yazık bana ki;

Yazık bana ki;
 

Çok mu gördünüz ???


Yazık bana ki
Nasıl da aldanmışım sana
Sevda sanıp da seni;
Yar deyip de bir KORKAĞA
Nasıl da sarılmışım
Yazık bana ki
Senin için sevginin değeri yokmuş
Anlayamamışım

Yazık bana ki
Yar sanmışım
Senin gibi ...

Yazık sana ki
Hiç ardına bakmadan
Tek söz bile etmeden
Çekip gittin

Yazık sana ki
Beni yaktığını sandın
Ama bilemedin ki
Sen kendini yakmışsın

Yazık sana ki
Beni idam sehpasına çıkardığını
Sandın
Kendini astığını
Anlayamamışsın

**Unutma hayat bu, hiç belli olmaz, mutlu olup olmayacağımı bilemem ama biliyorum ki ben pişman olmayacağım. Söylesene sen de diyebilir misin ki pişman olmayacağım**

, , Ömür dediğin elbet bir gün bitecek
, , Dünya dediğin elbet bir gün dönmekten yorulup duracak
, , Şimdi susuyorum;
, , Çünkü ben HESABIMI MAHŞERE bıraktım
, , Ben affetsem bile;
, , Gözlerim dökülen yaşlarının
, , Yüreğim çektiği sancılarının
, , Hesabını soracak
, , Aşıkımın katili olan herkese

 
Toplam blog
: 52
: 730
Kayıt tarihi
: 14.05.08
 
 

Diyarbakır doğumluyum. Kamu yönetimini okuyorum. Yazmayı seviyorum. Milliyet Blog’da yer almaktan mu..