Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '08

 
Kategori
Spor
 

Yazık oldu Süreyya Ayhan'a!..

Yazık oldu Süreyya Ayhan'a!..
 

Süreyya'ların önü kesilmemeli!..


Yıllardır, Süreyya Ayhan efsanesini tâkip ediyorum "MEDYA"dan. Daha çok, magazin ağırlıklı sansasyonel olaylarla ilgilendiğini bildiğimiz "MEDYA"mız, mâlesef, Süreyya Ayhan gibi Allah vergisi bir yeteneği olan bu sporcumuzun, uğraştığı spor dalındaki başarılarını ön plâna çıkaracak yede; ''bundan nasıl bir sansasyonel haber çıkarırız''ın peşine düştüler!.. Yazık ettiler Süreyya'ya!..

Eski bir basın mensûbu olarak ta bundan, cidden çok büyük ıztırap duyuyorum.

Süreyya Ayhan'a, hakettiği değeri verip, O'nu keşf'ederek Türk Atletizmi'ne kazandıran Deniz Gökçe, Celâl Doğan ve geçen günlerde trafik terörüne kurban giden, Cüneyt Koryürek gibi şahsiyetleri tenzih ederek söylüyorum; ''bu bir kısım'', MEDYA mesûbu arkadaşlarımızın da kışkırtmalarıyla, WADA(Dünya Anti-Doping Merkezi) isimli kuruluşun, % 99 yanlı ve maksatlı olduğuna inandığım ağır kararı ile, Süreyya Ayhan Efsânesi artık, tarihe karışmış gibi gözüküyor.Yazık!...

Süreyya Ayhan gibi kâbiliyetli bir kızım olsa idi, O'nun giydiği gibi elbiselelerle de, bu sporu yapma mecbûriyyeti olsa idi, kızımın bu spora yönelmemesi için elimden geleni yapardım...

Fakat, mâdem ki Süreyya Ayhan ve Âilesi O'nu teşvik edip, ortaya çıkmasına müsaade etmişler, mâdemki böyle bir yetenek keşf'edilmiş ve ortaya çıkmış, O'na, Milleti ile ve Devleti ile sâhip çıkılmalıydı bence.

Bu kız'cağızın, bilerek ve isteyerek bu ilacı almış olabileceğine inanmıyorum. Anadolu'nun bozkırlarından çıkıp, Sırf Allah vergisi yeteneğini kullanarak, kendine ''Rüzgârın Kızı'' dedirttirecek bir gayretle, buralara kadar gelmiş bir insanın, üstelik Üniversite bitirmiş bir insanın; kendisini bir anda bitirebileceğini bildiği bir maddeyi, almasını bırakın o'na niyet etmesini bile mümkün görmüyorum. Açık açık bir intihar girişimini, akl'ı başında birisinin yapması mümkün müdür sizce?!..Aslâ inandırıcılığı yok bunun...

Ve, ''bu kızcağız, bu kadar kolay ve çabuk harcanmamlıydı.'' diyorum.

Harcanmasında payı bulunanlar, bu vebâlin altından nasıl kalkar bilemiyorum...

Ben inanıyorum ki; Süreyya Kızımızın haklılığı, bir kaç yıl sonra ortaya çıkacak.

Fakat iş iş'ten geçmiş, olan, Süreyya Ayhan'a olmuş olacak.

Süreyya Ayhan, eğer Türkiye'de değil de, Avrupa'nın herhangi bir ülkesinde bu başarılara imza atmış olsa idi, size bütün samîmiyyetimle söylüyorum; Futbolun, dünyaca tanınan tek ism' i PELE gibi, atletizm'de gelecek yıllara da damgasını vuran efsanevî bir yıldızı olurdu.

Bunu gören ''WADA' lılar ve Türkiye'deki Taşoranları', Malesef Kız'cağızın önünü kestiler

Yazık!...Yazık!...Yazık!...

Bektaş Azizoğlu
25.01.2008, cuma
Gölyaka-DÜZCE

 
Toplam blog
: 344
: 580
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İlkokul'u Düzce'nin Gölyaka İlçesi, Açmaköy'ünde bitirdikten sonra, Ortaokul'u Gölyaka'da okuyup,..