Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '09

 
Kategori
Şiir
 

Yazmak V

Yazmak V
 

Geçen onca zamandan sonra artık senin için birşey yazmam diye düşünmüştüm,
Bu bazı şeyleri kolaylaştırır zannetmiştim, ama olmadı.
Baktığım bütün beyaz kağıtlar bir olmuş bana oyun oynadılar.
Her birinde senin cümlelerin ve ismin.
Sen bunca kağıdı hangi boş vaktinde elden geçirdin?
Bulutlar hep senin ismini yazar mıydı gökyüzüne?
Bütün şehirlerarası otobüs camlarına senin siluetin ne zaman konmuş,
Geçen onca zamandan sonra bile senin adınla niye başlıyor ki bu şarkılar?
Tuhaf.
Sana eskisinden daha yakınken senin bana bu kadar uzak olman.
Bi oyun gibi geliyor bana tüm bunlar.
Çocukluk hallerim, bir türlü cümleyi toparlayamamam,
Senin bana destek verir hallerin,
Sonra yanlış zamanda yanlış yerde bulunmam.
Mecburi bir gidiş hikayesi.
Uzaklaşmam.
Uzaklığı bahane sayacak kadar küçümsemem aşkı.
Bi oyun gibi geliyor bana şimdi.
Sana bu kadar yakınken, senin bana bu kadar uzak olman.
Sen bu oyunu fark edemedin, bense çok geç fark ettim.
Perde kapanmıştı sen gittiğinde.
Işıklar sönmüş, her yer karanlık ve sessizliğe bürünmüştü.
Sen gitmiştin çoktan.
Onca cevaba rağmen bir türlü ikna edemedim beynimde beliren ‘Neden’ sorusunu.
Başlayan her yeni kelime siliniyor, anlamını kaybediyordu.
Suçluydum.
Her cümle başında bu okunuyordu.
Belki biraz kendime haksızlık ediyorum diyerek başladım,
Seni suçlayan bir tek cümle kuramadım.
Anladım.
Bütün bunlar zamanın bana oynadığı, tadı olmayan bi oyundu aslında.
Şimdi ise sen sadece bir yazıydın.
Sadece bir cümle.
Sadece bir kelime.
Sadece bir hece.
Sadece bir harf.
Her harf ve her cümle.
Ne çok yazacağım şey varmış.
Sana ne çok şeyi söylememişim meğer.
Seni ne çok görmüşüm satır aralarında.
Ne çok gitme demişim, seni gördüğüm kaldırımlarda sana.
Söyleyeceğim ne çok şey varmış.
Gitmeseydin.
Bir sene daha geçtin ömrümden.
 
..
© hoPeace
31.12.2009  04:42 / Sakarya
 
Yorumlarınız için teşekkürler.
 
Toplam blog
: 73
: 495
Kayıt tarihi
: 28.03.08
 
 

Artık herhangi bir sayfaya baktığımda daha net bir görüntü oluşuyor. Her yazıda 'sen'i görüyo..