Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '08

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

Yeni bir meslek...

Yeni bir meslek...
 

Ne güzel ev ama...


Aslında çok iyi çizim yapıyorum, hani derler ya doğuştan yetenekli , işte öyle ...Yani Mimar Kocam öyle olduğunu söylüyro; Sanırım özel ilgi alanım olduğu için. Ne zaman bir arkadaşıma veya tanıdıklarımıza gitsek, ben kapıdan girer girmez evin şeklini şemalini, banyosunu , mutafağını, taşını duvarını , balkonunu kendi kafamda değiştiriyorum ama evsahibine de bir yandan "nasılsınız , iyi misiniz " diyorum.
Neyse en sonunda İstanbula taşınınca, iş ararken her zaman aklımda olan bu iş fırsatı karşıma çıktı. Allah yüzümü kara çıkarmasın... Anadolu yakası Kozyatağı ve Ataşehir civarı gayrimenkullerinizden lütfen haberim olsun ; bu işi başarıyla yapmak istiyorum...İsteyince olur. Sağlık olsun da...Herkese sağlıklı, huzurlu günler ve evler...

 
Toplam blog
: 7
: 2342
Kayıt tarihi
: 15.05.08
 
 

İzmirliyim, İstanbul'a taşındık. İzmir'i özlüyorum... Bankacılık ve inşaat sektöründe idarecilik yap..