Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '10

 
Kategori
Blog
 

Yeni blogsevdam kim olmalı?

Yeni blogsevdam kim olmalı?
 

Yılbaşına az bir zaman kaldı biliyorsunuz! Bu nedenle blog ortamında bazı etkinliklerde bulunuyor arkadaşlar.

Bendeniz de düşündüm ve yeni yılda hangi sevdamla devam edeyim diye sizlere sormaya karar verdim!

Bu konuyu, akşam belim ağrıdığı için yerde halının üzerinde yatarken uyumuşum, gördüğüm rüyanın da etkisiyle yazmaya karar verdim.

Çok güzel bir rüyaydı!

Yılbaşı çekilişinde büyük ikramiye bana vuruyor! Televizyondan öğreniyorum bunu. Hemen telefona sarılıyorum!

“Buyur Selami?

“Paran mı bitti?”

“Yarın da tatil değil mi?”

“Hemen geliyorum oğlum!”

Bir de eve bozuk atıyorum!

“Ulan nasıl evlat yetiştirmişsin? Bir haftada bu kadar para yenir mi? Denizden mi topluyoruz bunları? Sendeki beş yüz lirayı ver de götüreyim hayırsız oğluna vereyim!” Türü duygusal bir kaçışgâh yapıyorum.

Doğru Ankara!

Aslında prensip olarak piyangodan çıkmış paraları piyangodan çıkmış sevdalarla yeme taraftarıyım!

Eve haramı sokmayacaksın!

Milyonların gözü var onda!

Evinin “B.B.G” evi gibi olmasını kimse istemez!

Rüyalarım tutar!

Hazırlıksız yakalanmayalım diye bir kamuoyu araştırmasıyla önümüzdeki yeni yılı şekillendirmek istiyorum anlayacağınız!

Aşağıdaki şıklardan birini seçeceksiniz değerli blogdaşlarım! C şıkkındaki “bir başkası” seçeneğini seçenler, uygun gördükleri ismi de parantez içinde yazarlarsa memnun olurum!

A. Fahriye!

http://blog.milliyet.com.tr/fahriyeye_mektup_/Blog/?BlogNo=224202

B. Gülnihal!

http://blog.milliyet.com.tr/gulnihal_/Blog/?BlogNo=264301

C. Mihriban

http://blog.milliyet.com.tr/Hayde_mihriban_hayde_/Blog/?BlogNo=270965

D. Bir başkası!

Tüm katılımcı dostlarıma şimdiden teşekkürlerimi sunuyorum!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..