Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '12

 
Kategori
Yeni Ürünler
 

Yeni i Pad 3 ve Amazoon Kindle Fire Kapışması : Benim Tercihim Amazon Kindle Fire HD 8.9 4G Olurdu …

Yeni i Pad 3 ve Amazoon Kindle Fire Kapışması : Benim Tercihim Amazon Kindle Fire HD 8.9 4G Olurdu …
 

Vallahi konuşmayayım konuşmayayım diyorum, ama o kadar harika fırsatlar çıkıyor ki karşıma, ağzımı açmadan duramıyorum… Hani iPHONE5 çılgınlığını yazmış ve eleştirmiştik, insanların ceplerini balon sözlerle boşu boşuna yoruyorlar diye…

Aynı konuyu aslında Yeni iPad içinde açabileceğimizi fark ettim Amazon ‘ un harika bir iş çıkardığı Kindle Fire HD 8.9 4G tabletini gördükten sonra… Allah aşkına söyler misiniz bana, bu nefis ürün hakkında iPad için çıkarılan yaygaraların Amazon Kindle gibi benzerleri için çıkarıldığını ne zaman  gördünüz?..

Elbette ki hiç görmemişsinizdir… Çünkü Amazon boş boğazlık yapmadan sessiz sakin bir meydan okumayla koydu bu ürününü Yeni iPad in karşısına… Hem de her zaman olduğu gibi tüm modellerinde 100 lerce dolar altında bir fiyatla yaptı bu usta işi hamleyi…

Sitedeki resmi satış rakamlarını göz önünde bulunduracak olursak, Amazon Kindle Fire HD 8.9 4G nin 32 GB lık versiyonunun fiyatı 499 , 64 GB lığı ise 599 dolardan piyasaya sunulmuş durumda… Caka satmak yada hava atmak istekleri bir tarafa, eli yüzü düzgün bir HD tablete sahip olmak için ödenebilecek en makul fiyatlar bu rakamlar…

Özellikler bakımından da Amazon ‘ un tabletlerinin Yeni iPad den hiç de aşağı kalır yanları yok… Hd görüntüyse HD… Yeterli hafızaysa hafıza… İşlemcide çağ atlamaysa al sana işlemci… Doğru bir karşılaştırma yapabilmeniz için kafa karıştırıcı rakamları burada vermeyip sadece linkini yolluyorum ve fotoğraflarını yayınlıyorum…

Yok ben illa ki kazıklanacağım ve iPad im var hava atacağım diyorsanız, o da sizin bileceğiniz iş… Gerisi beni ilgilendirmiyor sevgili dostlarım… İşte Fire HD 8.9 un linki… bu da Fire HD 8.9 4G LTE nin resmi satış sitesindeki link…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..