Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Eylül '22

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Yeni kitabımı yazıyorum...

                                                                       Yeni kitabımı yazıyorum...
Medya dalında yeni kitabım ‘Gazete Ekonomisi ve İşletmeciliği’ni yazmaya başladım. 9. eserim ‘Yürüyüş Sporcusu’ kitabım geçtiğimiz günlerde Lora Yayıncılık etiketi ile çıkmıştı. Şu sıralar Medya alanında yeni eserim ‘Gazete Ekonomisi ve İşletmeciliği’ni yazmaya başladım.
 
Gazete Ekonomisi ve İşletmeciliği kitabınmda yazdıklarım genel olarak şu konulardan oluşuyor: Medya alanında yeni kitabım Gazete Ekonomisi ve İşletmeciliği’ni yazmaya başladığım için çok mutluyum. Gazete Ekonomisi kitabımda genel olarak Medya işletmeleri diğer işletmeler gibi kâr amacı güderler. Medya işletmeleri, çalışanları, okuyucuları, dinleyicileri ve reklamcılar arasındaki üretim ve tüketim süreci içinde yer alırlar. Tüm kitap dostlarına saygıyla ve önemle duyururum.
 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..