Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yeni yaşa merhaba

Yeni yaşa merhaba
 

" Geçmiş en değişken süreçtir. Çünkü her gün yerine yenisi eklenir…’’

Bir Yugoslav atasözü..

Doğum günüme iki gün var. Bu kısa süreyi kar sayıp geçmişe bırakmak üzere birkaç anı daha çalıyorum gelecekten. Ve düşünüyorum da zaman, mazide kalacak olan yirmi altı yılı nasıl geçirdiğimi ölçüp tartma zamanı.

Görünen o ki hepimiz, bilincimizi kazanmamızla, sayısız hayaller kuruyoruz, kısa uzun vadeler için planlar yapıyoruz ve nasıl da bazıları gerçek olup bazılarını da farklı, değişik tatlarda yaşıyoruz? Haliyle bunlar tecrübe oluyor. Bünyelerimiz tüm benliğiyle çeşitliliğin arasında alınan hazlarla ya da çektiğimiz acılarla bugünlere geliyor, büyüyor ve olgunlaşıyor. Ve ardında bıraktığımız nice anıyla yine geleceğe doğru gülümseyerek koşarak ilerlemeye koyuluyoruz. Yaşamın vazgeçilmez gerçeği bu. Kaçışımız yok.

Netice itibariyle, heyecan verici, durmak bilmeyen zamana karşı yarışılan yaşamdaki en değerli kahramanlar oluyoruz işte. Kimi zaman küçük nazlı bir çocuk, kimi zaman baskın, mücadeleci zaferlerle süslenmiş, kimi zaman da sevgi ve hoşgörüyle herkese kucak açan ya da umursamazca öylesine nefes alan, rutini yaşayıp bitirmeye bakan bireyler oluyoruz. Ve her geçen günle yerine yeni roller katılarak serüven yaşanmaya devam edeceğini de biliyoruz.

Herkes gibi şükranlarımı ileteceğimiz nice insanları, bazen de yanlış seçimlerle karabulutların üzerimizde gezmesine sebep olanları haneye alıp günler geçirdiğimi düşünüyorum. Tüm huzur ve mutluluğu sunanlara sevgiyle sarılıyor, beni üzenleri de affediyorum. Ve herkese teşekkür ediyorum. Çünkü her şey olması gerektiği gibi geliştiğine inanıyorum. Acı tatlı ne olduysa bugünümü sağlayan herkese minnettarım. Yaşanılanları sığdırmak adına her olayı bir resim karesi gibi sandığımızda sakladığımız her an, her adım, Allahın bize sunduğu birer lütuftur. Bu yüzden darılmak ya da kötü anmak ne kadar da gereksiz? Oysaki her nefes alış bile bir mucize bence. Daha nice mucizelere şahit olacağımız da su götürmez bir gerçek. Herkese tekrar teşekkürler, gülümseten, sevgiyle bakan tüm dostlarıma. Hepiniz iyiyki varsınız.

Bugünlerde benim gibi yeni yaşına merhaba diyenlerin de günün kutlayarak kendime hep söylediğim sözcükleri sıralamak istiyorum. En güzele ve en iyiye ulaşabilmek için Allah hepimizi lütuflarıyla terbiye etsin.

Herkese güzel ve sağlıklı günler.

 
Toplam blog
: 93
: 1475
Kayıt tarihi
: 02.02.07
 
 

Elektrik mühendisiyim. Eğitimci bir ailenin kızıyım. Kelimeler ve rakamlarla geçen serüven dolu b..