Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '07

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Yeni yetme gelinlere annemden tavsiyeler...

Yeni yetme gelinlere annemden tavsiyeler...
 

Benden muhteşem bir gelin olmaz hatta benden bir ev kadını bile olmaz ama süper parti organizatörü olur. Ben söylüyorum zaten; cuma ve cumartesi partileri için ev kuruyorum haberiniz olsun. Cuma akşamları birasını kapan bizim eve gelebilir hatta yanında tabu- tavla- monopoly bedava aaa tabi bir de cips ve çerezleri unutmayalım. Zaten çeyizimde başı önce tabu çekiyor. Eee benim gibi yeni yetmeden gelin olursa olacağı da bu zaten.

Tabii annem bu durumdan pek şikayetçi; makarna yapmasını bile bilmem onu bırakın ben daha evde bir kere çamaşır makinesi çalıştırmış insan değilimdir ve evlenmeye kalkıyorum. Annem pek dertli, durup durup “seni alan adam; iki günde kapının önüne koyar” diye söyleniyor.

Eee haksızda sayılmaz tabii.

Sordum anneme, neler yapmam gerekiyor diye, işte size annemden yeni yetme gelinlere tavsiyeler ve benim anneme cevabım…

Madde 1 : Ev temizliği ve dikkat edilmesi gereken önemli hususlar :

Madde 1-A : Sabah evden çıkmadan önce; yatak mutlaka toplanmalı.
Madde 1-B : Mutfakta akşamdan bulaşık kesinlikle bırakılmamalı varsa sabah hemen toplanmalı
Madde 1-C : Toz bezi sürekli gözünün önünde olmalı, ufacık bir toz tanesine bile evde yer yok.
Madde 1-D : Hafta sonu dip temel temizlik yapılmalı, çamaşırlar yıkanmalı, ütülenecekler ütülenmeli

Uff yazarken yoruldum ama bu liste böyle uzuyor gidiyor. Peki, gelelim benim bu listeyi uyup uymayacağıma.

Madde 1-A : Sabah evden çıkmadan önce yatak asla toplanmaz, ne gerek var, zaten akşam yine açacağım kaldı ki mesai saatlerinde benim evi kim gelip görecek o yüzden ilk madde olumsuz ayrıca sabah işe gitme psikolojisiyle yorganı burnuma kadar çekip, kalkmamak için bin türlü bahaneler arayıp bulamazken hatta bahaneleri düşünüp işe geç kalmışken, aklıma gelen en son şey; o yatağı toplamak olur herhalde. Geçiniz…

Madde 1-B : Mutfakta, akşamdan bulaşık kesinlikle bırakılmamalı. Eee zaten ben yemek yapmasını bilemediğim için genelde dışarıda yeriz o yüzden tabak bulaşığı çıkmaz, çıksa da tabaklar için acayip bir fikrim var; asla porselen tabak almayıp, tek kullanımlık plastik tabaklar alıp hatta plastik çatal kaşıklar alıp olası bulaşık problemine kökten çözüm getirmek. Ne diyorduk? Evet, en fazla bardak bulaşığı olur, o da su bardağı olur, çünkü; birayı şişeden içeriz. Uygulanamaz madde, geçiniz…

Madde 1-C : Ne toz mu!!! O ne ?

Madde 1-D : Hafta sonu temizliği de neymiş? Hafta sonu; uyunur, maç izlenir, dışarıya kahvaltıya gidilir, ütü yapılmaz, temizlik yapılmaz, hafta sonu dinlenilir. Hafta sonu özgürlüktürrrrr….


 
Toplam blog
: 139
: 3267
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

Ya herşeyim ya hiçim.... Birbirinden güzel fotoğraflarıyla yazılarımı destekleyen canım arkadaşı..