Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '11

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Yeni yil hos geldin

Merhaba Dostlar,  

Iste yeni yil kapida, hazirliklariniz mi? Suslemeleri bitirdiniz mi, mumlar hazir mi, tombala, yemek listesi, hindi var mi bu yil? Yine telas yine kosturma, farkinda misiniz bu kosturmacalar yuzunden hersey bir zorunluluga donusmus gibi yasaniyor ve sonunda yipratici, yorucu bir yasamin kirintilari elimizde kalan.  

Bugun biraz umuttan bahsedelim, yillardir bekledigimiz ama bir turlu gerceklesmeyen beklentilerden, umutlardan. Belki henuz ilk okuldasiniz, kucuk seyler sizi nasilda mutlu edebiliyor, bir ayakkabi, bir bisiklet belki, ya da orta okulda yeni baslayan bas belasi sivilceleriniz de olsa yine de umutlar taze, icinizde yeni kipirdamalar. Lise yillariniz geldi ve sorunlariniz basladi mi, gercek dunyaya hos geldiniz diyelim, artik daha cok huzunlenip, daha cok agliyorsunuz degil mi, ama damarlarinizda akan sicak sivi sizi oylesine atesliyor ki, dunyayi degistirmek hic de zor degil gibi gorunuyor.  

Bir zamanlar ben de liseliydim, icimde devrimci duygularim, dostlarimi herseyin onune koyan bir kalbim, yasamin hic bitmeyecegine inanan bir beynim vardi. Gecen yillar cok seyi alip goturse de icimdeki umut hic birakmadi beni, hayatin sokaklarinda, tozlu caddelerden gectim, karanlik gecelerinde sarhoslarla arkadaslik ettim, dunyanin butun ickilerini denedim, dostlarim oldu, kaybettiklerim oldu, en cok da onlara uzuldum, beni birakip gitmelerine degil de, yasayacak pek cok seyden mahrum kaldiklari icin, tamamlayamadiklari icin, yaslanmadan gocup gittikleri icin.  

Sonsuz bir umutla dolan yasamak agrisi, ve onu yesertmek icin cok ama cok calismak gerekiyor. Her sey inatci ve caliskan olmakla basliyor, yani sadece umut edip beklemek yeterli degil, onu cogaltmak ve beslemek icin, kendinizi egitmek, kitaplarla dost olmak, iyi resimlere bakmak, iyi melodilerle kalbinizi doldurmaniz gerekiyor.  

Bugun yeni birsey yapin, bir cicek tohumu ekin, bir sayfaya iki satir yazin, bir yere tarih atin, cocuklara kitap okuyun, en cok sevdiginiz seyi daha cok yapin, bir tabloda uzayip giden o yolun arkasinda neler olabilecegine dair dusler kurun...  

Yeni yilinizin adi umut olsun!  

Ali Sami - 30 Aralik 2010  

Luxembourg  

 
Toplam blog
: 45
: 453
Kayıt tarihi
: 24.12.10
 
 

Öncelikle merhaba. Bugün 24 Aralık 2010, ben de blog dünyasında yerimi aldım. Merhaba. Hepinize k..