Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '21

 
Kategori
Yılbaşı
 

Yeni Yıl İçin Bunları Da Dile

Haydi bu yazı 2022 yılı için bireysel olarak dileklerimizi döktürsün. Her satırı, her duyguyu hisset ve sen de dile derim ben:
Sevgili 2022
Senden en önce dileğim beyin ve beden sağlığımı en üstün seviyede var et tüm zamanların boyunca. Hani türlü türlü mesele dönüyor dünyanın etrafında ya, bedenime hastalık el sürmesin ve aklım hep en üst seviyede var olsun. Akıl dediğin nedir deme, ne çok zorlanıyor bazen bilemezsin ve ne denli mühim anlayamazsın. O yüzden aklım hep kılavuzum olacak kadar bilge olsun e mi!
Her bir zerrende her şeyle baş edebilme, kaldırabilme ve üstesinden gelebilme gücü ver ama bunu dedim diye sanma ki sınav dert isterim, sen onların hiçbirini de kapımdan geçirme. Kullanmak zorunda kalmadığım ama varlığını hep bildiğim gücüm benliğimde ve bileğimde dursun.
Sen hep karşıma kalbi iyi insanlar çıkar, vicdanlı ve doğru olsunlar. Bilirim ben eğrisini doğrusunu ayırt edebilirim ama sen kolaylaştır denk gelişlerimi. Kimsenin vicdanına kalmasın hiçbir hikayem ve hiçbir hikayem vicdanımı yormasın. İyiliğim hiç bozulmasın ve benliğim iyi insan olmaktan hiç caymasın. 
Arzularım azmime meşale olsun ama hevesim negatif hırsa dönüşmesin, duygularım ya da kimliğim her türlü sebeple egosal dengesizliğe uğramasın ve mümkünse böyleleri de hayatıma denk düşmesin. İstek ve hayallerim yaşama amacım ya da kırılabilir hedeflerim olmasın. Ben sadece arzu etmeyi, istemeyi ve hayal kurmayı sevebileyim, bu sevgiyle onlar için bir şeyler edebileyim, sonucu ne olursa olsun yaşam yolumda onlar için bir şey yapabilmiş olmaktan yana kendimle gurur duyabileyim. Öyle ki istemeye de hayal kurmaya da belirsizlik hesabı yapmadan deneyebilmeye de cesaretim olsun tüm beyin nöronlarım ve beden hücrelerimde.
Yol bu taşlık da olur, asfaltta; sen bana anlatmaya zorlama. Sen sadece benim yolumun kenarlarına yeşillikler çiz nefes alabileyim, sen oraya bir güneş koy seçenekleri görebileyim, sen bana hep mutlu bir şarkı fısılda dans ederek geçebileyim ve sen sol yanıma bir deniz çiz onun mavisine her baktığımda bu yolun yaşamak olduğunu duyabileyim.
Hani olur, dengem şaşar beşer ama sen ne olursa olsun süratle dengesine kavuşan bir muhterem et beni. Dengeme ve her daim gerçeğe mazhar olayım. Sen beni gerçekleri göremeyecek kadar kör olanlardan, kendini yalanlara inandırıp kaybolanlardan etme. Başından sonuna kadar gerçeklerini gören ve dengesiyle dimdik yaşayabilen insanlarının arasında çıkar beni meydanına.
Yaşadığım toprağın kaynaklarından ve görgülerinden edindiğim tüm pozitiflerim kalsın, şöyle beni durduran ve kısıtlayan tüm toplumsal bilgiyi 2021 yılında bırakayım. O bıraktıklarımın yanına bana hayrı olmayan tüm geçmiş anıları koy lütfen. Affetmişim etmemişim ne önemi var, olan oldu biten bitti ve ben derslerimi almış olayım tüm hikayelerimin sebeb-i öğrenimi bana kalsın ama sen gayrısını o geride kalanların yanına koy lütfen. Ben de herkes gibi hataları, yanlışları, yargıları olabilen biriyimdir belki, deneyimlerimden beynime yazdığım tüm yanlış bilgileri sarı çöp torbalarına tıkıştır ve 2022 sokağına girmeden önceki konteynıra at lütfen. Ve mümkünse hemen o konteynıra şöyle yüzümüzdeki beyaz maskeleri de atıver, hem gerçekten yüzümüze taktığımız hem de bilinçli ya da bilinçsiz sahte takındığımız tüm maskeleri…
Şimdi senden istediklerimi duydun ve dahasını da içimden saydım. Sana son olarak bir sorum var: işte bu gördüğün şahane ruh ile bi 365lik zaman yaşamaya var mısın?
 
 
Betül Yergök 
İnstagram: @betulyergok
Youtube: @mentalizasyon
Podcast : “Betül Yergök ile SEN”
 
 
Toplam blog
: 162
: 74
Kayıt tarihi
: 07.08.18
 
 

Parapsikoloji Uygulayıcısı Mentalist Betül Yergök, uzun yıllar çalışmalarının ardından Mentalizasyo..