Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '16

 
Kategori
Deneme
 

Yeniliğe adım adım

Yeniliğe adım adım
 

Yeni bir hayat…

Yeni bir başlangıç…

Yeniliklere adım adım ulaşma imkanının yaratılması…

Yeni bir hayatın izlerini takip ederek, yüreğimden geldiğince, kelimelerin sihri eşliğinde  yeni olana adım adım gidiyorum.

Yeni bir başlangıcın ardından ona doğru yürüyorum. Değişimin ve gelişimin ayak seslerini duyarak açılan kapılardan içeri giriyorum.

Sözcüklerle oynayarak ruhumdaki baharı resmetme arzusu içinde buluyorum kendimi.

Yazıyorum, yeni olanı kalıcı hale getirmek için…

Yazıyorum yazmanın büyüsünü kaybetmemek, asıl olana ulaşmak için….

Değişimin beraberinde getireceği gelişimi tamamlamak, gerçek olanla buluşmak için yazıyorum…

Yazmak her şeye çözüm gibi görünüyor dünyamda…

Yeni bir başlangıcın sesini duyarak ona doğru koşmak için kelimelerin büyülü dünyasına emanet ediyorum bedenimi, aklımı, ruhumu, benliğimi….

Yeni bir hayat…

Yeni bir başlangıç…

Farklı olana ulaşarak, farklılığı değişimle yıkama cesaretini yaratmak için yazıyorum…

Gözyaşlarımı mutluluk denizinde yıkayarak hayatı seyre dalmak için kelimelerimle yeni yollar yaratmak için yazıyorum.

Kelimelerin dünyasında sonsuzluğu tadabilmek adına attığım bu adımlar değişimin ayak sesleri eşliğinde sarıyor etrafımı.

Güzel ve çirkinin, iyi ve kötünün  iç içe olduğu yaşamın kenarında, bakıyorum hayatımın resmedildiği tablolara.

Yeni bir hayat…

Yeni bir  başlangıç…

Yeniliklere adım adım yürüyerek ona ulaşma isteği ile dolup taşmak…

Yazıyorum..

Kendimi en iyi anlatabildiğim dünyama ulaşmak ve huzurun deryasında yüzebilmeyi başarabilmek için yazıyorum…

Kendim olmayı başardığım anı yeniliklerin hayatıma tamamen girmesini istediğim an ki zaman diliminde bulabileceğimi anladığım o andan itibaren yazıyorum..

Yeniliklere gidiyorum, adım adım ona ulaşmak için yürüyorum.

Yeni bir yol yaratarak farklılıkların yaşamımı süslemesini izliyorum.

Yeni bir hayat…

Yeni bir başlangıç…

Yeniliklere adım adım…

 

 

 

 
Toplam blog
: 38
: 410
Kayıt tarihi
: 10.10.16
 
 

Şuan hala ünivesite öğrencisiyim. Tarih bölümü 3.sinifa gidiyorum. ilgi alanlarımın başında edebi..