Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '13

 
Kategori
TV Programları
 

Yetenek Sizsiniz yarışmasında oylama hatası!

Yetenek Sizsiniz yarışmasında oylama hatası!
 

Yetenek Sizsiniz Türkiye dört yıldır devam ediyor. Acun Ilıcalı’ nın, bu TV yarışma programı ilgiyle izlenen ve sevilen bir yapım. Atalay Demirci yaptığı stand-up gösterisiyle, halkın oyları ile birinci oldu. Sempatik minik Baha Bayırlı bateri gösterisiyle ikinci oldu. Ya tersi olsaydı % 3-5’ lik oy farkıyla küçük Baha birinci olsaydı.

Ben burada oylamadaki çarpıklıktan bahsetmek istiyorum. Eminim ki küçük Baha aldığı SMS oylarının % 10 u sempatikliğinden, minikliğinden almıştır. Hülya Afşar o tombik pembe yanaklarından ne kadar öpmek istediyse, ben de kucaklayıp mıncıklamak istedim. Yanlış anlaşılmasın, ben yeteneğine, becerinse lafım yok. Halkımız hep mazlumun yanındadır.  Bundan önceki muhtelif yarışmaları hatırlayın, gözyaşı döken, kendini acındıran hep destek görmüş oy almıştır.

Çözüm nedir? Yetenek Sizsiniz Türkiye Yarışması 2 kategoriye ayrılması lazım. 18 yaş üstü ve altı. 18 yaş reşit olma ve her türlü haklarını kullanma yaşıdır. Bu yarışmaya katılan 18 yaş altındakiler de ailelerinin izniyle katılıyor olmalı.

Şayet, Sayın Acun Ilıcalı hakkıyla, gerçek yetenekli birini seçmek istiyorsa, oylamaların duygusallıktan uzak olması kanısındayım.

Bu yıl yarışma bitti, yetenekli kişi seçildi. Dilerim, gelecek yıl Sayın Acun Ilıcalı, bu hassas durumu göz önüne alarak iki kategoride yapar.

Benim gözümde iki birinci var. 18 yaş üstü birincisi Atalay Demirci, küçüklerin birincisi Baha Bayırlı. Her ikisini de, candan kutluyorum.

Ayrıca, yarışma programlarının üstad yapımcısı, Acun Ilıcalı’ ı tebrik ediyor, gelecekte de, bal tadında ki programlarını bekliyorum.

Sevgiler, Saygılar.

Abdurrahman Balcılar

 

  

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..