Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Haziran '07

 
Kategori
Babalar Günü
 

Yılın Babası: Deniz Barış

Yılın Babası: Deniz Barış
 

Canım kardeşim Deniz. Senin hakkında bir gazetede haberini okudum. (1) Yılın babası olarak seni seçmişler. Geçen yıl eşini kaybetmen den dolayı ben ne kadar üzülmüştüm, burada duygularımı anlatamam. Buna inan. Senin yerinde olmak istemem, kim ister ki. Hayat ne kadar acımasız değil mi? Seni çok iyi anlıyorum. Ama ne de olsa Allah’ı takdir diyelim öyle olması gerekiyormuş ve öyle olmuş yapılacak bir şey yok.

Sevgili Deniz, hatırlıyor musun 17 Mart’taki Bursa deplasmanını. Üçüncü golümüzü attığımız da senin isminin tabelada görünce inan senin adına sevinmiştim. Hem o an Bursaspor önünde 3-0 öne geçiyorduk ve sen o gün eşini kaybetmenden dolayı acını da bir kenara bırakmış sırf futbolunu oynuyordun ve o güzel futbolla bir de attığın golle kendini buluyordun.

O güzel çocukların 7 yaşındaki sevgili Tolga ve 2 yaşında ki Josephin bizim de çocuklarımız. Onlara hem annelik ve hem de babalık yapman takdir edilecek bir davranış olarak görüyor bende senin yılın babası olarak gördüğümü buradan destekliyorum.

Herkesin örnek alabileceği bir davranış sergiliyorsun sevgili Deniz ve bir kez daha senin “Babalar Günü’nü" en içten duygularımla kutladğımı belirtirim. Kucak dolusu sevgiler.

(1) http://cumaertesi.zaman.com.tr/?bl=8&hn=4458

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..