Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ocak '09

 
Kategori
Çalışma Yaşamı
 

Yıllar ne çabuk geçti

Yıllar ne çabuk geçti
 

Akyazı Kız Meslek Lisesi 1984


Arkadaşlar,

Yeni bir yıl ve yeni bir gün'den

Yeni umutlar ve iyi dileklerle "GÜNAYDIN"

Yeni yılın ilk gününde beni mutlu eden bir konuyu paylaşmak istedim;)

2008 'in son günlerinde bir akşam telefon çaldı. Cevap vermek üzere aldığımda "ben öğrencinz Nuray Osmanoğlu, 1984 yılı Akyazı Kız Meslek Lisesi mezunlarından, öğretmenim yıllardır sizi aradım, size internette ulaşabildim" dedi. O andaki mutluluğumu tarif edemem! Yıllar sonra bir öğrenciniz teknoloji sayesinde sizi bulup arıyor. Uzun uzun konuştuk, isim ve soyadı aklımda o konuşurken gözümün önünde gurubu ve Nuray'ı canlandırmaya çalıştım. Uzun konuşma sonunda telefonu kapattıımda hala Nuray'ın sesi kulaklarımdaydı! Düşünürken sınıftaki öğrencilerimi, birlikte görev yaptığım arkadaşlarımı bir bir hatırladım. Aradım o yıllardan fotoğraf bulup taradım. Anıları tazelemek ve paylaşmak dileğiyle.
Birincisi; teknoloji iyi amaçla kullanılınca güzelliklere neden oluyor.
Fotoğraflar ise, anıları canlı tutan en güzel örnek. Fotoğraf 'ın anında paylaşılabilmesi güzel bir teknoloji ve yıllar sonra ilk görev yerimi, sevgili arkadaşlarımı ve öğrencilerimi anmama neden olan Nuray'ın telefonu.
Sevgili Nuray, ailenle nice mutlu yıllara!
TEŞEKKÜRLER...
L.G.E

 
Toplam blog
: 67
: 1508
Kayıt tarihi
: 23.02.08
 
 

Hazır Giyim alanında meslek dersi öğretmeniyim. Ankara Kız Teknik Yüksek Öğretmen okulu Giyim böl..