Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Aralık '08

 
Kategori
Deneme
 

Yine

Rüzgarlar esti yine, şu ilerideki çocukların yaptığı kumdan kaleler dayanmıyor rüzgarlara pek. Ama o çocuklar ne kadar da safça hayallerle yapmışlardı onları. Ne de güzel olmuştu aslında, baktıkça neşelendiriyordu insanı. Ama rüzgarlar, çok mu sert esiyor bazen?

Yağmur yağdı yine, şu merdivenler çamur olacak hep. Dışardan gelen herkes bir parça çamur bırakmadan geçmez olacak şu merdivenlerden. O tertemiz merdivenler nasıl da çamur içinde kalacak birden, nasıl da kirlenecek. Yağmur yağdı ya yine, her yeri sel götürecek. Çamurlu sular içinde kalacak şu yollar, yürünmez olacak hepsi. Şemsiye bile açılmaz olacak fırtınada, sırılsıklam insanlar sağa sola kaçışacak. Herkes kendini kurtarma çabası ile, ayaklarının altında ezilen çamurdan bile kaçar olacak.

Zaman geçti yine, şu gördüğün çocuklar yarın elinde bastonla bile yürüyemez olacak. Şu gencecik suratları kırışıklıklardan seçilmez olacak. Bak şu ilerideki çınar bile yıkılacak bir süre sonra, ne heybeti kalcak, ne de gölgesinde yatan insanları.

Gün batıyor yine, güneş dayanamadı zamanın çarklarına. Bak şu gördüğün sokaklar karanlığa bürünecek birazdan. Yıldızlar belki görünecek, belki bulutlar ardına saklanacak, kimbilir. Işık kaybolacak git gide ve bir çocuk bağıracak karanlıktan korkarak annesine. Annesi gelip, elinden tutacak en saf sevgilerden biriyle. Ne güzel şey sevmek diyeceğim onları görünce, sen geleceksin aklıma.

Sen geldin yine aklıma, hiç çıkmıyorsun ki zaten. Gidecek misin ellerimi bırakıp, bu korkuyla yaşıyorum son zamanlarda hep. Nerdesin, ne düşünüyorsun şu an; bilmeden yaşar oldum, neden? Bir masal gibi, sonsuza dek mutlu yaşayamaz mıydık? Olmaz mıydı diye düşünüyorum, ellerim titriyor, onu farkediyorum.

Üşüyorum yine, bizim kampüste gün batımı çok soğuk oluyor. Hele bir de sen olmayınca yanımda...

Korkuyorum yine, gidecek misin ellerimi bırakıp? Bak şu yazıyı yazan ellerim her gece yokluğunla titreyecek o zaman. Şu yazıyı yazdığım bu defter çöpü boylayacak yokluğunda.

Susuyorum yine, konuşamıyorum karşında. Bir şeyler söyle bana. Herhangi bir şeyler. Ya defol git de, ya da kal yanımda. Ya seni seviyorum de, ya da bitti. Ya git, ya tut ellerimi. Sen olmadan yapamıyorum...

 
Toplam blog
: 69
: 1239
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

1990 Kasım 14 doğumluyum... Üniversiteye hazırlanmaktayım. Oldukça sık yazarım; şiir ya da deneme be..