Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '08

 
Kategori
Şiir
 

Yolculuk nereye

Elimde bir bilet, bilmem yolculuk nereye,
Oldukça ağır bir bavul var ellerimde,
Bir kaç damla da yaş gözlerimde,
Söyle bana, yolculuk nereye,
Elimde senin biletinle.

Yine bir bilet var ellerimde,
Bu sefer yolcu sensin,
Söyle bana, yolculuk nereye,
Niye tek kişilik biletin,
Götürmeyecek misin beni gittiğin yere,
Gidecek misin bakmadan ardına bile,
Söyle bana, yolculuk nereye?

Bindiğin trenden inip sarılsan bana,
Vazgeçtim desen gitmekten keşke,
Değer miyim bilmem ama,
Vazgeçsen gitmekten,
Ya da beni de götürsen gittiğin yere...

Elimde bir bilet, bilmem yolculuk nereye,
Bavulunu çoktan almışsın benden,
El sallıyorsun giden trenin içinden,
Söyle bana, yolculuk nereye,
Beni de götürmen zordu, biliyorum ama,
Keşke beni de götürseydin gittiğin yere,
Ya da kalsaydın keşke,
Kalsaydın hep kollarımda...

Elimde bir bilet,
Gözümde göz yaşları,
El sallamaya gücüm yetmiyor bile,
Gittin mi şimdi?
Gidiyor musun?
Gidecek misin?
Kalsan olmaz mı,
Ya da beni de götürsen gittiğin yere?
Söyle bana hadi, yolculuk nereye,
Ya kal, ya da beni de götür gittiğin yere.

 
Toplam blog
: 69
: 1239
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

1990 Kasım 14 doğumluyum... Üniversiteye hazırlanmaktayım. Oldukça sık yazarım; şiir ya da deneme be..