Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ocak '12

 
Kategori
Futbol
 

Yolun açık olsun sevgili Arda Turan …

Yolun açık olsun sevgili Arda Turan …
 

( Not : Bugün biraz gerilere gidip, Arda Turan' ın Avrupa'daki ilk günlerini yeniden hatırlayalım istedim... Türkiye 'deki yaşadıklarından sonra İspanya' da yepyeni bir hayata başlayışı ve ilk golünü atışı beni çok etkilemişti... Ardından da kendimi tutamayıp, bu yazıyı kaleme almama sebep olmuştu... Keyifli okumalar dilerim efendim... )

Sevgili Arda, yeni takımı Atletico Madrid ile ilk golüne imza atınca, kağıda klavyeye sarılmak geldi içimden, kendimi tutamadım ne yazık ki… Nasıl tutayım… Sen ülkende en iyi günlerini geçir, Galatasarımda en parlak futbolculardan biri ol, milli takımın beyni diye adlandırıl…

Ama ilk hatanda kelleni isteyerek ıslıklayıp yuhalasınlar seni, olacak şey mi, kabul edilebilecek bir durum mu?.. Tabi ki değil, öyle de olamazdı.. Olmadı da ve baskılara dayanamayıp soluğu Atletico Madrid ‘ de aldı sevgili Arda … Kafası rahat ve sadece futbola odaklanarak geçen haftalar sonunda, ilk golünü müjdeli bir haber gibi yolladı filelere…

İşte bu yüzden, benim için bu nefis mi nefis gol, diğer atılan rutin gollerin ötesinde, çok daha fazla anlam ifade etti ve benim kaleme ve klavyeme sarılmama neden oldu dostlarım… Çok şükür, Arda da Mesut Özil‘ in Nuri Şahin‘ in kariyer yoluna adımını atmış oldu sağ salim…

Şimdi o yolda emin adımlarla yürüyerek, mesafe kat etmesi gerekecek… Başka hiç bir şeye bulaşmaması ve gönlünü ferah tutması gerekiyor… Belki bazılarına dediğim yol, çok çok uzun gelecek ve beni erken konuşmakla suçlayacaklardır… Ama kesinlikle yanılıyorlar ve bunu çok kısa bir süre içinde öğrenecekler…

İşte, bize harika anlar yaşatan o güzeller güzeli golün video linki… Tanrım o ne takipçilik ve ne kadar düzgün bir vuruş… Arda ‘ya da ancak bu kadar kusursuz bir gol yaraşırdı İspanya ‘da attığı ilk gol olarak… O ‘ nu canı gönülden kutluyor ve en kısa süre içinde, düşman çatlatacak nice başarılara imza atmasını diliyorum…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

www.hayatveinsan.com/yolun-acik-olsun-sevgili-arda-turan/

...

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..