Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '13

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Yonca Evcimik, çocuk şenliğinde Işıklı çocuklarla buluştu...

Yonca Evcimik, çocuk şenliğinde Işıklı çocuklarla buluştu...
 

Yonca Evcimik


Işık Okulları FeyziyeMektepleri Vakfı Nişantaşı Kampüsü’nde bir hafta süreyle gerçekleşen çocuk şenliği etkinlikler kapsamında,  çocukların sevgilisi Yonca Evcimik ve dansçıları, minik hayranlarıyla doyasıya dans edip şarkı söyledi…

Her konserinde binlerce kişiyle “Haydi Sallayalım Dünyayı” diyerek dans eden Yonca Evcimik ve dansçıları bu kez Işık okulları öğrencileriyle birlikte dans edip eğlendiler. Öğretmenleri sahneye çağıran Yonca Evcimik tüm öğretmenlerle birlikte dans ettiler. Sahne önüne kadar gelen minikler öğretmenlerinin dans ettiklerini görünce çılgınlar gibi tezahürat yaptılar. Okulun Müdürü Ergun Karahasanoğlu dans eden öğretmenleri kutlarken Yonca Evcimik ve katkılarından dolayı Banu Noyan’a teşekkür plaketi taktim etti…

Konser sonrası Işık Okullarında sınıfları dolaşan Yonca Evcimik’e çocuklar;

“Seni hala seviyorum klibinde ufak bir köpeği ormana bırakıyorlar ve arabaya atlayıp kaçıyorlar o köpeğe ne oldu?” Yonca Evcimik;

“Yeni nesil hem çok akıllı hem de çok duyarlı onları tebrik ediyorum” dedi…

“Merak etme biz o köpeği kurtardık şimdi çok daha iyi durumda”diyerek çocuğun merakını giderdi…

 

Nazan Şara Şatana

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....