Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Temmuz '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yorgunum!

Yorgunum!
 

Lütfen Rahatsız Etmeyin!


Tahmin ederim sizlere de olur, hele bu sıcak günlerde daha sık olur. Hani böyle elinizi kaldıracak haliniz yoktur, hani bezgin bekir modunda üstünüzü değiştirmeden kendinizi bir o koltuktan bir öbür koltuğa atmak istersiniz. Hani, bir an önce akşam olsa da uyusam, aman ses olmasın, biri bişey sormasın da konuşmak zorunda kalmasam dersiniz ya işte bende öyle diyecek kadar yorgunum!

Bana dokunmayan yılan bin yaşasın. Çünkü çok yorgunum. Mümkünse evin içinde hiç bir kıpırtı olmasın. O kıpırtı bile çok yoruyor beni bu aralar. Gittikçe ağırlaşıyor, gözümün önündeki her görüntü gittikçe flulaşıyor. Başım dönüyor. Nefes alırken bile yoruluyorum bazen...

Yoruluyorum çünkü; beynimin içinde koşuşturup duran tilkileri yakalamaya çalışmaktan...

Yoruluyorum çünkü; gecenin sıcagında yüz üstü yatamamanın verdiği bunaltıcılıkla, hep düşünüp durmaktan sağımdan soluma, sonra tekrar sağıma dönmekten uykusuz kalarak işe gelmekten...

Yoruluyorum çünkü; bir gün 38 dereceyi bulan nemli sıcaklığın arkasından tekrar kapalı ayakkabılarıma dönmek zorunda kaldığım yağmurlarla başa çıkmaya çalışıp, istanbulun Asya yakasında güneş varken, avrupa yakasına geçiverdiğim yerde sileceklerin yetişmediği yağmurlu havanın ruhumda bıraktığı dengesizlikten...

Yoruluyorum çünkü; Aldığımız maaşı nereye nasıl yetiştirelim, çocuğumu hangi okula nasıl gönderelim, hayatıma yeni gelecek renkle birlikte nasıl bir hayatımız olacak diye düşünmekten...

Yoruluyorum çünkü; her geçen gün biraz daha yaşlanan ve şişmanlayan bedenim, ruhuma sanırım ağır gelmeye başladı...

Bir iki aya sıcakların da bitmesi sonbaharın gelmesiyle birlikte durgun, sakin ve daha hafif bir yaşantıya başlayabilmenin umudunu taşımaktayım.

 
Toplam blog
: 91
: 1012
Kayıt tarihi
: 24.02.09
 
 

Yazmak bir tutku benim için. Yıllardır yazmayı seven biri olarak, bilgisayarın icadı ve gelişen t..