Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Yoruldum

Şimdi geceleri üşüyorum

Oysa korkmazdım gece yarısı çakan şimşeklerden

Hiç fark etmezdi güneş doğmuş yada batmış

Doktor neden yaşımı soruyor bilmiyorum

Özlemiyorum çocukluğumun sert şekerlerini

En güzel şeyler çekmiyor ilgimi benim

Kaç yaşımdaydım sevinçlerimi unuttuğumda

Bilmiyorum hangi yokuşlardı çıkaramadım

Çocuklarımı o ulaştıramadığım mertebeler neydi

Başaramadığım işleri kurduğum hayalleri unuttum

Birer birer eksilirken tanıdıklarım

Yeni sevgililer gelsede peşinden

Bulamadım eski çay sohbetlerindeki tadı

Üşüdüğümde sırtımı örten eşimin gözünün önünde

Gram gram erirken ben solarken yüzüm

Her takıldığında gözü gözüme

Gözleri dolunca kaçırmasından

Sevemediğim sevgililerimden yoruldum.

Ra kasım2010

 
Toplam blog
: 191
: 540
Kayıt tarihi
: 01.06.08
 
 

Yerel bir gazetede yazıyorum. Okumayı severim, şiir okumayı severim. Emekli işçi olarak sosyal ak..