Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '12

 
Kategori
Blog
 

Yorum yazmamı isteyen bloggerleri seviyorum...

Yorum yazmamı isteyen bloggerleri seviyorum...
 

net'ten alıntı...


Artık yazmaya karar verdim...

Dayanamayacağım...

Bazı bayan blog yazarlardan gelen mesajlara anlam veremiyorum.

Birisi, kendi yazılarına  yorum yazmamı istiyor; diğeri ise  arkadaşının yazılarına yorum yazmamı talep ediyor..

 

Dün akşam gelen mesaj da bir hayli ilginç...Erkek yazar arkadaşı için yorum talep ediyor  arkadaşımız ve şöyle devam ediyor...

''Lütfen falan blog link nümerolu yazar arkadaşımıza yorum yazınız...Yoruma çok ihtiyacı var... Yoksa kafayı yiyecek !.. ( Sanki acil kan anonsu yapıyor ) ) Rica ederim...Baki selamlar...Kestane kebap,acele cevap !.. '' vs..vs..

Sayın bayanı kırmayıp teyakkuz haline geç-i-YORUM !..

Bana hiç yorum yazmamış, büromun kapısını bile çalmamış bir adama yazmak istiyorum...

Mesajı ciddiye alıyorum ve ilgili linke, iki kere  ''TIK..TIkk ..'' yapıp -yorum hastası olan yazarın- yazısını okuyorum...

Aradan 70 gün geçmiş...Bugün benden neden yorum isteniyor anlayamadım ?..

H...hanımı da anlamak mümkün değil yani...( Yaz sıcaklarında kafa bulacak bir adam olarak beni mi buldun ?. Klima kullanın kardeşim !.. )

 

Yorum hastası olan adam, yorumsuzluktan kafayı yemek üzereyken psikiyatrlara gidiyor...Ve uzun bir tedavi sürecinden sonra kefeni yırtıyor...

Okurlarıyla dalga geçer gibi bir hali var..

Okkalı bir yorum yazıyorum...Telgrafın tellerine takılır mı bilmem ...

. . . . . .

Diğer  yorum talepçimiz de bir âlem...O da ''bana yorum yaz ! ..'' İhmal etmeyin !..Diyor...

Ona da telgraf tellerine takılmayacak cinsten nazik  bir yorum yaz-ı- YORUM...

Yeni '' Yorum teklifi '' teklifi gelene dek pusuya  yat-ı-YORUM..

. . . . . .

Eh !..Ünlü blogger olmak kolay değil...

Sizlere de böyle yorum talebiyle ricacı olanlar var mıdır ?..Tabi ki yoktur...

Böyyük blogger olmak gerek...:))

Önemli yazarlar, kimilerine göre tehlikeli yazarlardır.

. . . . . . .

Ayrıca düşündüm de sayfamdaki resmimi değiştireyim istiyorum...Zamana ayak uydurmalıyım...

Ne yazsam alınanlar oluyor.. Burada öksürsem, Selanikte alınan oluyor :)) Adımız çıkmış bir kere...

( Tillahi kimseye gönderme yapmıyorum...Yapıyorsam bir daha bıyıklarım çıkmasın )

*Evvet işte buldum ..TYeni nick'im....

* Takma bıyıklarımın gölgesi ...

- Hımm...olmadı...Vazgeçtim..Bunun modası da geçti...

* Tamam buldum.

 . . . . . . .

İsmim yerine de gizemli bir lâkapsal NİCK koymalıyım...

* Gölgesi bile yakışıklı  adam !..

Nasıl ?..Fena değil !..Peşisıra ilhamlar  geldi bakınız...

* Gizemli silüet !..  Bu nasıl...

* Pandasının gölgesine âşık adam !..

* NzREtMe...  (Nazaretme )

* Ben sevdim de ne oldu  ?..

* KdRmNOyUnU...

Yok !..Yok !..Gölge sakıncalı...Gölge kabine anlamını çağrıştırabilir.. Kalsın...

Evreka !.

Tamam buldum !..Hem de çok gizemli...Nick'teki düğümü çözene bir Red-kit kitabı benden...

*    tu-sem-ke-les...:))

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..