Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '10

 
Kategori
Mizah
 

YSK da siyasete bulaşmış

YSK da siyasete bulaşmış
 

YSK, referandum tarihini açıkladı. 12 Eylül 2010.

AKP de şok. Hükümet sözcüsü rolündeki Hüseyin Ateş, şoku üzerinden atamamışken, kameraların önüne geçip, şöyle dedi: “YSK nun kararı, siyasi bir karardır. Ateş, mikrofon elindeyken, hazır gazetecileri de bulmuşken, CHP ne de verdi veriştirdi. Anlaşılan YSK nun hıncını CHP den çıkarıyordu. Gelin, sanal alemde, AKP kurmaylarının toplantısına gidelim. Sanki gizli kamera yerleştirmişiz gibi. Pardon, gizli mikrofon diyecektim. Her neyse. Tuh, yav paketi hazırlarken, YSK yı nasıl unutursunuz. Yav 120 gün sonra, insanlar ne anayasayı, ne babayasayı hatırlarlar. 120 gün, referandumla yatıp, referandumla kalkılır mı?
Gel burya Kuzu, yav nasıl bir paket hazırladın, he se ye ka, me se ye ka, her neyse var, ye se ka, yok. Kendi elimizle ce ha pe ye malzeme veriyoruz. Kuzuyu kurda teslim ettik. Yav şindik biz, istediğimiz tarihte, bir referandum yapamıyacak sak, 336 sayısı ne işe yarayacak. Olmuyor, olmuyor. Kırk fırın ekmek yeseniz de olmuyor. Adamı aldık, bakan da yaptık, ama bu konularda bir hayrını görmedik. Geldiğinden beri, saraylardan çıkmıyor. Yav kardeşim, sarayda mı büyüdün. Biz gecekondulardan, yırtık ayakkabı ile geldik. Sırf bu memlekete bir hayrımız olsun diye geldik. Yav şindik ne olacak? Yav Abdurrahman, tez zamanda şu YSK yı da, hayırlı bir kurul haline getirecek düzenlemeyi yap, yoksa ben düzenlerim. La havle vela guvveten illa billahül aliyül azim. Gaset işi noldu. Bizde daha ne kasetler var dedik, hepsini vizyona sokup dizi film yapsak mı, ne dersiniz.
 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..