Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '11

 
Kategori
Mizah
 

Yurdumdan inciler serisi...

Yurdumdan inciler serisi...
 

gel teskere yaklaş birazcık.


Evet sağlık sıhhat dolu bir akşamdan merhabalar. Kendimi şu anda okuduğum komik yazılardan sonracıma patlamaya hazır kurulu bomba gibi hissetmekten başka çarem olmadığını anladım. Efendim yurdum insanını bilirsiniz işte. Mantığın olmadığı mecralarda gezmesini pek de sever. Hatta Seray Sever ben sevmem. Gerçek söylüyorum, dünyanın hiçbir yerisinde benim güzel vatandaşım gibi komik mizah elemanı yoktur. Belki bazılarınız beğenmeyebilir hatta ucube bile diyebilirsiniz ama komik işte yahu. Siz hiç ateşböceği gördünüz mü ? Peki soyduğu bankaya daha sonra para çekmeye giden ah başımı nerelere vursam insanı gördünüz mü ? Ben de görmedim ama okuduktan sonra dumur oldum da duruldum efendim. 

Yaptığım araştırma karıştırma işleminden sonra sizin de gülmekten üzerinize kola dökeceğiniz bir yazı demetini sunmak istiyorum. Neden kola ? Çünkü artık blog ortamında da içki yassağı var haberiniz yok mu ? Sadece kola mola var efendim. Devlet kızıyo sonra bana musallat oluyo. Hıı yapıyo bana. 

bAŞLIYORUM : 

Samsun'da bir bankanın Mecidiye Şubesi'ni soyan Mehmet Murat Pas, iki ay sonra aynı şubeye para yatırmaya kalkınca yakalandı. 

Canım kardeşim. Sende hiç akıl intizam yok mu ? İnternet bankacılığı denen birşey var, dünya ahiret internetim olsun ki. Sen soysana bankanı internetten. Hem yüzünü saklamana da gerek kalmaz. Ama sen geç kaldın senden önce internet heykırları çıktı senin adına soyup soğana çevirebiliyorlar ortamı. Bunlar askerde çok patates soymuşlar tecrübeliler. 

Bursa'da manavda sivribiber kalmadığını öğrenen Sezer Kırbıyıklı 'Bu nasıl manav?!' diyerek domatesleri kurşunladı 

Baba sen naptın ya ? Domatesin çekirdeği kıymetli bilmiyor musun ? Hatta çekirdeği kırmızı ya da yeşil diye eleştirenler bilem var. Sen biber yok diye neden kurşunlarsın tımatuuzları. Ya manav da senin çekirdeklerine sıksaydı sen de beyin yok diye. 

Adapazarı'nda İnsan Hakları Ulusal Komitesi Başkanlığı'nca mahkumlar arasında düzenlenen resim yarışmasında mansiyon kazanan Gültekin Toker'in ödülü, tahliye olduğu için evine götürüldü. Polisi gören Toker kaçtı, ödül için geldiklerini öğrenince döndü 

Yaa nasıl da biliyor suçunu kaçıyor poposuna tabanlarını vura vura. Korkma korkma polis bazen korkutmaz. 

Adana Kümes Hayvanlarını Koruma Derneği horoz dövüşü yaptırırken yakalandı. 

Aaah ah. Sana hayvanat bahçesinde bir ay hayvanları eliyle besleme cezası vermek lazım. Bi de zürafanın poposunu temizleme de olabilir. İnsan olamazsın sen. 

Erzurum'un Boşçakmak köylüleri, dört katlı apartman büyüklüğündeki kayayı, köylerine düşmesin diye halatla bağladı. 

Ah canım köylüm akılalmaz dizayn unsurları sizi. Bari çamaşır ipiyle bağlasaydınız da boş kalan yerlere asardınız. 

Bursa İnegöl'e bağlı 3 bin nüfuslu Cerrati Beldesi'ne 3 bin kişilik cami yapıldı. 

E insanlar haklı. İnsan kayırmak olmaz. Kaç kişiyse o kadar koltuk sayısı. Aklım almıyor bazen. 

Zonguldak Limanı'na sığınan kuğuyu yediler 

Sizi de kuğuların atası yesin emi. Kuu vak vaklar götürsün sizi limanlara. . . 

178 ALO - RTÜK hattına başvuran biri, Sütaş reklamında gol atan inek Ayraniç'in memelerinin görünmesinden şikâyetçi oldu. 

Aloo rütük mü kardeşim ? Ya şu reklamı kaldırın çocuk izliyo ya. Memeler filan ayıp oluyo yani. Bari sütyen taksınlar reklamda. 

Canım kardeşim o zaman sen süt içme günah. İnekler süt içmezler. 

Malezya Kralı Kapalıçarşı'dan halı aldı. Kral'a ikram olarak çay getiren garsonlar, halılara çay döktü. 

Nöbetçilerr ! Yakalayın şu garsonu ! Kırıcam kafasını. 

İzmir'de, İzmir ve Nürnberg Emniyet Güçleri arasındaki 'dostluk' maçi 3 -0 devam ediyordu. Ancak Emniyet Müdürü Halil Tataş, 'Dostluk maçı berabere bitmeli' diyerek takıma yenilme talimatı verdi. Bu da olmayınca kaleciye Gol ye!' diye bağırdı. Maç 3 - 3 bitti. 

Yalakalıkta birinciyiz. 

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..