Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '11

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Yurttaş’tan Salihli’ye Fen, Turgutlu’ya Güzel Sanatlar Lisesi müjdesi

Yurttaş’tan Salihli’ye Fen, Turgutlu’ya Güzel Sanatlar Lisesi müjdesi
 

AK Parti Manisa Milletvekili Op. Dr. Muzaffer Yurttaş, Manisa genelinde faaliyetlerini yoğun bir şekilde sürdüren Manisa Aktif Eğitimciler Derneği Yönetimi ve üyelerinin düzenlemiş olduğu iftar yemeğine katıldı. Ramazan ayının güzelliğinde ve birleştiriciliğinde Manisa Aktif Eğitimciler Derneği’nin üyeleri, eğitimciler ve idarecilerle bir arada bulunmaktan duyduğu memnuniyetini dile getiren Yurttaş, Somali’de ve diğer fakir ülkelerde yaşanan açlığa dikkat çekerek bu ülkelere yardım çağrısında bulundu. 

AK Parti Manisa Milletvekili Op. Dr. Muzaffer Yurttaş iftar programı bitiminde Manisa İl Milli Eğitim Müdürü Aziz Ersoy ile bir araya gelerek Salihli’ye Fen Turgutlu’ya ise Görsel Sanatlar Lisesi yapılacağının müjdesini verdi. Yurttaş, okulların yapımı için çalışmaların başladığını vurgulayarak her iki okulun 2012-2013 Eğitim-Öğretim dönemine yetiştirileceğini belirtti. 

Aktif Eğitimciler Derneğinin organize ettiği İftar yemeğine katılan AK Parti Manisa Milletvekili Muzaffer Yurttaş “ eğitim can damarımız. Hükümetimiz döneminde eğitim –öğretim konusunda Türkiye çağ atladı” dedi. İftar yemeğine Yurttaş’ın yanı sıra Manisa Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Şerafettin Yel, Manisa Kültür ve Turizm İl Müdürü Erdinç Karaköse, Manisa Aktif Eğitimciler Derneği Başkanı Raşit Duysak ve Dernek Yönetim Kurulu üyeleri, okul müdürleri ve Dernek üyesi eğitimciler katıldı. 

AK Parti Manisa Milletvekili Muzaffer Yurttaş’ın düzenlemiş oldukları iftar programına katılmasından büyük memnuniyet duyduklarını belirten Manisa Aktif Eğitimciler Derneği Başkanı Raşit Duysak “Sayın Milletvekilimiz yaptığımız davete katılarak bizleri onurlandırdı kendisine teşekkür ediyoruz” dedi. 

Türkiye yardıma muhtaç durumdan yardım eden konuma gelmiştir 

Ramazan ayının insanları birleştiren muhabbetini arttıran yardım kapılarını açan bir ay olduğunu dile getiren AK Parti Manisa Milletvekili Muzaffer Yurttaş, “Bilindiği gibi ülkemiz öncelikle Somali olmak üzere dünyanın fakir ülkelerine yardım kampanyası başlatmış bulunmakta. Şu anda Türk Kızılayı özellikle bu ülkelerde çalışmalarına devam ediyor. Ramazan ayı bu tür yardımlara da vesile oluyor. İnsanları açın halinden anlamaya itiyor. 2007 yılında Nijer’e gönüllü olarak giden ekibin üyesi olarak özellikle sizlere iletmek istediğim mesaj şudur; zaman zaman “Türkiye’de aç, fakir yok mu? Neden Nijer’e, Somali’ye yardım yapılıyor?” diyen değerli kardeşlerime cevabım şu olacaktır; Evet Türkiye’de aç yok. Türkiye’de bu ülkelerde yaşananlar manasında açlık kesinlikle yok. Orada doğan dört çocuktan birisi ölüyor. Açlık hat safhada. Ortalama yaşam ömrü 40 yaş civarında. Bu yüzden Türkiye yardıma muhtaç durumdan hamdolsun yardım eden bir ülke durumuna gelmiştir” dedi. 

Dünya Global bir köy haline gelmiştir 

Hem hükümet hem devlet olarak mazlumun yanında olduklarını belirten AK Parti Manisa Milletvekili Muzaffer Yurttaş “Dünya hızla globalleşen yaşam standartları içerisinde global bir köy haline geldi. Bizlere eskiden düşman olarak gösterilen Yunanistan hakkında verilen fikirleri hep birlikte biliyoruz. Ama şimdi Yunanistan’ın batmaması için gayret sarf ediyoruz. Yunanistan’ın borcunu öteliyoruz. Çünkü komşu ülkede kaynaklanan bir problem ister istemez ülkemizi de etkilemeye başlıyor. Dünyanın bir ucunda ki mazlumun ve yaşanan savaşların Türkiye’ye yansıması mutlaka oluyor. Lider ülke yolunda hızla ilerleyen Türkiye’nin Başbakanı Recep Tayyip Erdoğan ve ekibi olarak bizler üzerimize ne düşüyorsa yapmaya gayret gösteriyoruz. Çünkü bütün mazlum ulusların bizden beklentileri var. Şu anda Somali’ye yapılan yardımı da bu konuda değerlendirmek gerekiyor. Siz saygıdeğer öğretmenler, eğitimciler ve idarecilerle böyle güzel bir iftar akşamında birlikte olduk. Rabbim Kadir gecesine ve Ramazan Bayramına sağlık, sıhhat içerisinde, huzur içerisinde, ülkemizin birlik ve beraberliği içerisinde erişmeye hepimize nasip eylesin. Bugün sağolsun arkadaşlarımız bizleri bu güzel iftar akşamına davet ettiler. Ben öncelikle Genel Başkan Yardımcımız Sayın Hüseyin Tanrıverdi’nin ve diğer Milletvekili arkadaşlarımızın sizlere selamlarını iletiyorum. Biz mümkün mertebe vatandaşlarımızla, yöneticilerimizle iftarlara katılmaya gayret gösteriyoruz bu akşamda siz Aktif Eğitimciler Derneği üyeleri ile birlikte olmaktan büyük keyif aldım. Ramazanın hayırlara vesile olmasını temenni ediyorum” dedi. 

Salihli’ye Fen, Turgutlu’ya Güzel Sanatlar Lisesi Müjdesi 

Manisa’nın eğitimle ilgili beklentileri hakkında Manisa İl Milli Eğitim Müdürü Aziz Ersoy’u Öğretmen evinde ziyaret eden AK Parti Manisa Millletvekili Op. Dr. Muzaffer Yurttaş Salihli’ye Fen lisesi, Turgutlu’ya ise Güzel sanatlar lisesi yapılacağının müjdesini verdi. “Her iki lisenin yapımının çok kısa süre içerisinde başlanacağını belirten Yurttaş sanıyorum her iki lisemizde 2012-2013 Eğitim-Öğretim dönemine yetişir” şeklinde görüşlerini belirtti. 

AK Parti iktidarı ile kitapsız öğrenci kalmadığını vurgulayan Yurttaş , Akıllı tahta’nın büyük destek gördüğünü ve e kitap döneminin de başlamasının çok yakın olduğunu belirtti. Yurttaş “Manisa’da Milli Eğitim konusunda alt yapı ve derslik sorunu kalmayacak. Bütün okullarda tekli eğitime geçilecek. Bilgisayarsız ve projeksiyonsuz sınıfımız kalmayacak” dedi. 

Eskiden liseye giden öğrencinin yeterli görüldüğünü ama günümüz şartlarında Üniversiteye gitmeyen öğrenci kalmayacağını belirten AK Parti Manisa Milletvekili Op. Dr. Muzaffer “Yurttaş öğrencilerimiz sadece Üniversite’yi bitirmekle kalmayacak eğitime yapacağımız desteklerle yabancı dil ve bilgisayar bilmeyen gencimiz kalmayacak” dedi. Türkiye Büyük Millet Meclisinde görev alan her Milletvekilinin Yabancı dil kursuna gitmesi kararına da destek verdiğini belirten AK Parti Manisa Milletvekili Op. Dr. Muzaffer Yurttaş “Mecliste milletimizi temsil ediyoruz. Milletin vekili olma sıfatıyla görev almışsak her yönden tam bilgili ve donanımlı olmalıyız ki Millet evet bu vekilim gerçekten bizi layıkıyla temsil ediyor diyebilsin” dedi. 

 
Toplam blog
: 2
: 1646
Kayıt tarihi
: 17.08.11
 
 

11 Mart 1971 Doğumluyum. Gazeteciyim. Bir Yudum Sıla isimli şiir kitabım var. Evliyim. Manisa'da otu..