Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Yürüyorum

Yürüyorum
 

...


<ı>Yak sevdanın çırasını türkülerle
barajını yıkan bir ırmak gibi katıl hayata
Hüznün isyana dönsün artık
bitsin bezginliğin ölümcül suskunluğu
evde kalmış bir cinsellik değildir çünkü dünya.

<ı>…………….Ahmet Telli………………

Yürüyorum,

İstanbul ıslanıyor yağmursuz

Tanrılar çoktan terk ettiler bu kenti

Sen de gittin dağınık bir rüzgarla


...
Yürüyorum,

Güneş öpüyor dudağımdaki acıyı

Her sokak da ölüm yalnızlığa yatmış

Kopuyor hayatin ipleri bir bir


...
Yürüyorum,

Son sevgilinin vurulduğu kentte

Sokaklar öksüz, kederli

Meydanlar kayıp sevdalar gebe

...
Yürüyorum,

Kitapsız, hesapsız sevdalarım koynumda

Acılar dehşetli kinlendiriyor beni

Bir isyan türküsü oluyorum


...
Yürüyorum,

Gülüşüm aşklara tutsak

Açar bahçemde güller

Hüznüm yıllara dağınık

...
Yürüyorum,

Bakışların yasak bir meyve

Durmadan gördüğüm

Cennetinden kovulduğum

 
Toplam blog
: 137
: 1141
Kayıt tarihi
: 14.12.07
 
 

Aklımda sevdiğim şairlerden mısralarla yürüyorum. Yürümeyi unutmuş ve yeniden öğrenen bir çocuk gibi..