Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '17

 
Kategori
Halkla İlişkiler
 

Yüz Okuma Ne İşe Yarar?

Bugünkü yazımı yüz okumanın günlük hayatımızda ne işe yaradığına ayırdım. Değerli danışanım Nesrin hanımında izni ile kendisi ile aramızda geçen yazışmalardan kesitlerle size anlatacağım.

Nesrin hanım yaklaşık 3 ay kadar önce yeni bir ilişkiye başlamış, kendisi yazılarımı ve videolarımı takip eden biri olarak benden erkek arkadaşının yüz analizini yapmamı istedi. Ben de ricasına binaen erkek arkadaşının yüz analizini gerçekleştirip tarafına bilgi verdim.

Yaptığım analizde en dikkat çeken unsur beyefendinin stres seviyesinin yüksek olduğu ve bütünde bu stresin herhangi bir tartışma yada fikir ayrılığında şiddete yol açabileceği idi. İnsan yüzünde stres seviyesinin birkaç yerde görünür olması bize bu bilgiyi vermektedir.

Onun haricinde Nesrin hanım ile erkek arkadaşının biyometrileri birbirini tamamlar nitelikte değildi. Yani uyumsuzluk söz konusuydu. Nesrin hanımın yirmi gün önce gönderdiği yazı ile şok oldum. Erkek arkadaşı ile hangi filme gidelim tartışması yaşıyorlar ve erkek arkadaşı olacak beyefendi Nesrin hanıma tokat vuruyor. Sebep ne? Vay efendim sen benim dediğime nasıl itiraz edersin. Yüz okumanın doğruluk oranı%85-90 dır keşke yüz okuma yanılsaydı ve bu olay yaşanmamış olsaydı. Ama her bitiş daha iyi bir başlangıcın ilk adımıdır. Nesrin hanıma bu bilgileri paylaşmama izin verdiği için ayrıca çok teşekkür ediyorum. Yüz okuma öncelikle kendimizi tanımamızı sağlar daha sonra çevremizdeki insanlarla daha sağlıklı ilişkiler kurabilmeyi,danışanlarımıza yada öğrencilerimize hedefleri ve amaçları noktasında koçluk yapabilmemizde ve bütünde farkındalığımızın artmasına yardımcı olur.

Sağlıcakla ve mutlu kalın

Ahmet AKCA Yüze Bakan Adam

 
Toplam blog
: 13
: 221
Kayıt tarihi
: 31.07.17
 
 

Kurumlara ve bireylere kendini geliştirme sürecinde eğitim ve danışmanlık hizmeti veriyoruz. Aldı..